Kuopion/lähialueiden odottajat

MerviJ

Oman äänensä löytänyt
Hei ajattelin aloittaa ketjun missä kuopion/iisalmen/yms lähialueiden paikkakuntalaiset voisivat esittäytyä..kertoa raskaudesta,sen kulusta ja miten on voinut,monesko lapsi yms..


Itse asun kuopiossa ja toinen lapsi tulossa. 19 viikko meneillään kohta kääntyy 20 viikon puolelle torstaina.


 
Ihan kiva idea MerviJ laittaa kuopion kulmilla asuville oma ketju. :)
Minä asustelen Leppävirran suunnilla ja tämä meidän kakkosen odotus on menossa rv 15+1.
 
okei eli melkein samoilla kulmilla asutaan.
mites sinun raskaus on edenyt?onko paljon jo maha kasvanut?paino noussut?
 
Raskaus on menny tosi hyvin ja aika "huomaamattomasti" tähän asti. Maha on kasvanu jo ihan mukavasti ja alkaa olemaan vaikeeta piilotella mahaa vaatteiden alle, mutta mitäpä tuota enää peittelemään kun läheisimmille on jo uutisoitu, ylpeenä kannan kasvavaa vatsaa. :) Paino ei oikeestaa oo vielä noussu, mutta luulen että sitäkin kerkee vielä tulla.. Mitenkäs sinun raskaus on sujunu? Taitaa rakenneultrakin sulla olla jo lähellä?
 
ihan hyvin on mennyt mitä nyt vatsa kipujen tskis joutunu välillä saikulla olemaan,liitos/kiinike kivut niin kovia kun viime raskaus oli sektio..mahaa ei voi olla huomaamatta mulla.

rakenneultra on 10.10 että melko pian ja jo se jännittää kun NIIN poikaa toivotaan kun ennestään tyttö,mutta on se prinsessakin yhtä rakastettu. :P <3 mutta saa sitä vähän toivoa..

oletkos sinä töissä ja miten jaksanut ?
itselläni meinaa uupumus iskeä vaikka kassa työtä teenkin mutta päivät on myöhään töitä ja joskus heti aamuun töihin..
mitenkäs sinun ruokailu oletko tarkkana mitä syöt ja millon syöt?
herkutteletko usein?
ja miten myöhään syöt viimisen kerran?
ite tykkään liikaakii iltasyömisestä,vaikka se just painoa nostaakin ja kun herkut maistuisi liiankin hyvin..

 
Heii! Minun synnytyssairaala on Kys. Asustelen keiteleellä. täältä on 100km kuopioon. odotan toista lastani. esikoinen on nyt reilu 5kk. raskausviikkoja mulla on nyt 9+1. väsyttää jonkun verran ja paha olo on ollu jo 3 viikkoa. tänään on ollu jo parempi päivä.
 
hei vaan outi222 tervetuloa mukaan. :D ja kyllä se väsymys laantuu,itellänikin oli aivan kamala mutta nytten jäänyt poikkeen mutta työnteko väsyttää ja aiheuttaa välillä supistuksia..
 
Tervetuloa munkin puolesta outi222 mitenkäs sinun odotus on nyt menny? Mulla olo helpottunu vasta nyt viime päivillä. 

Pieni toive on meilläkin et tulokas olis poika. Meilläkin ennestään tyttö 1v3kk vanha. mutta yhtä rakastettu se tyttökin olisi. :)

Mä oon tällä hetkellä työttömänä ja aika toden näköseltä näyttää et oon äitiyslomaan asti kun mitä enemmän maha tulee esiin niin sitä harvempi on palkkaamassa mua.. mut mielelläni tytön kanssa kotonakin olen.

Mä olin paljon tarkempi syömisistäni esikoista odottaessa, mut nyt ei oo tullu nii seurattua kaikkee mitä suuhunsa laittaa, mut kuitenkin noudatan aika hyvin kielettyjen aineiden listaa..
Mullakin vähän paheena tuo herkuttelu karkkia tekis kauheesti mieli jatkuvasti ja toinen mitä söisin miten paljon vaan on pullat. :D oon yrittäny nyt vähä hillitä ihteeni ja ostan nyt karkkia vaan kerran viikossa nii ei tuu mässättyä niitä kun ei kaapista löyvy. Koittanu korvata karkit hedelmillä.
Mä kans saatan syyä illalla varsinkin telkkaria katellessa vähän liiankin myöhään. Tuntuu et vähä väliä on nälkä ja pitäs saaha jotai suuhun
 
Hei.
Täällä myös jonka synnytys sairaala kys :)  maaningan peräpitäjiltä.
laskettu aika 1.4.2012. rv 14+5. Odotan toista lastani myös :) esikoiseni  on nyt 17 kuukautta ja 2 viikkoa vanha.
Tuo pahaolo mikä tuli raskauden myötä vain jatkuu eikä loppua näy :/  tuntuu että pahemmaksi menee vaikka kaikki kikkas konstit kokeiltu. Olisiko teillä jotakin hyviä neuvoja?
 
Hei!
Täällä on kanssa yks kuopiolainen mamma. Nyt on rv 24+3 ja on myös viisi vuotias esikoinen. Muuten on mennyt raskaus hyvin mut mulla kans alkanu olemaan ihan järkyttavän tuskasia liitoskipuja. Kävely tuottaa välillä kamalaa tuskaa ja itku meinaa päästä, vähän pelottaa miten loppu raskaus menee, koska esikoisen kanssa oli sama homma ja loppu ajasta liikkumisesta ei meinannu oikeesti tulla enää mitään.  Väsytys on kanssa ihan kamalaa välillä, onneks kohta on neuvola ja pääsee tarkastuttamaan hemoglopiinin, sieltä taitaa löytyä vastaus tuohon väsymiseen... Mutta onneks muuten on menny kaikki hyvin ja ainaki oon säästyny tolta pahoinvoinnilta kummassakin raskaudessa.
Niin ja tosiaan sukupuolta ei rakenneultrassa vielä suostuneet paljastamaan mutta ehkä seuraavalla kerralla, kun on vielä kontrolliultra lääkityksen takia. :)
Mites MerviJ, sulla tänään on rakenneultra, selvisikö kumpi on tulossa? :)
 
hyvin meni mulla rakenneultra,kaikki oli niin hyvin kuin voi olla ja oli mulla niin 100 varma arvaus että poika on kun raskaus niin erilainen ollut mutta ei kun toinen tyttö tulossa. :D eka ei meinanna näyttää vaan laittoi jalat ristiin mutta sitten paljasti... xD
itselläni työnteko kyllä vie kaikki voimat sanoivat vaan että supisteluja kunmulla jo paljon niin aina vaan saikkua hakemaan...
mitenkäs teille ruoka maistuu? mulle liiankin hyvin..onko jotain himoja? xD
 
Hei! Täällä kohta 23 -vuotias äiti Kuopion Neulamäestä. Laskettu aika 27.3.2012 ja tyttö tulossa. Kotona jo ennestään ilahduttamassa 2v4kk poika ja aviomies :)
 
Vähänlaisesti on täällä keskustelua, mutta jospa se saatas heräteltyä uudelleen! 

Itse olen ensimmäistä odottava 19-vuotias Kuopiosta. Laskettuaika 1.7. :) 
 
Hiljaiselta vaikuttaa, mutta jospa tännekin keskustelua saataisi.. 

Itse olen Kuopiossa asustele esikoista odottava 19-vuotias.. :) LA olisi ensi kesänä 1.7. 
 
Hiljaista täällä todellakin on.. Tuolla on toinenkin keskustelu kuopiolaisille äideille, jossa on vähän enemmän aktiviteettia KUOPION ÄIDIT?! on keskustelun nimi.
 
Takaisin
Top