Kun ORGASMIN jälkeen sattuu?

Laura+PikkuTyyppi

Silmät suurina ihmettelijä
Heippa masuasukki-odottajat :)

Olen viikolla 6+1.

Olen saanut keskenmenoja tänä vuonna kaksi, toinen vkolla 10+5 ja toinen vkolla 5+2.

Kaikkia raskauksia, myös nykyistä on yhdistänyt mielenkiintoinen seikka....
jos seksin aikana saan voimakkaan orgasmin, tai vaikka itsetyydytyksestä tullut orgasmi,
on alamasu TODELLA kipeä ja kipu on todella voimakasta, itku meinaa päästä ja ihan kippurassa kun sattuu kohdun alueelle niin paljon. Kuin yhtä pitkää supistusta joka ei vaan hellitä.

Onko SINULLE koskaan käynyt niin? Tuntuuko yhtään tutulta mitä yritän tässä kertoa?

Kaikki aina sanoo ettei orgasmit/seksi ole syy keskenmenoon, mutta itse olen vähän epäilevä.
Jos kohtu alkaa reagoimaan, niin kai se jollain tasolla olisi mahdollista, että vahvalla laukeamisella on osansa mahdollisesti keskenmenoon tai muihin ongelmiin?

KOKEMUKSIA ?
 
Mie huhtikuisista hypin... Mutta miulla on ollu myös kaksi kertaa vastaavaa tämän raskauden aikana ja toistaiseksi ainakin raskaus on jatkunut normaalisti ja np-ultrassa oli kaikki hyvin. Sittemmin raskauden edetessä ei ole noita kipuja ollut, vain aivan alkuraskaudessa. Mitään vuotoa niihin ei liittynyt, mutta sattui kyllä niin, ettei pystynyt liikkumaan.
 
Minäkin huutelen nyt tuolta toukokuun odottajista kertoakseni että saman tapaista oli itselläkin esikon kohdalla. Kipu alavatsalla orgasmin jälkeen mutta ei ehkä aivan sinun kuvailemaasi mutta kipua. Tuntui myös kuin supparilta. Esikoinen syntyi terveenä 2012 kesällä ja raskaus eteni normaalisti :) Koskaan saanut tietää mistä johtui, mutta säikäytti tietty.

En tiedä oliko vastauksesta mitään apua mutta tiedätpä ettet ole ainoa ja että ei välttämättä tarkoita että jotain olisi vialla.

Ihanaa odotusta sinulle! :)
 
Kiitos vastauksista :Heartred Toivon että kaikki menee hyvin ja kivut johtuvat ainoastaan alkuraskaudesta ja siitä, että kohtu totuttelee uuteen asukkiin :) Hyvää odotusta myös teille :Heartred
 
Tää nyt ehkä kuuluu tänne osastoon.. mut siis mietityttää, että onhan seksi turvallista alkuraskaudessakin? Viikkoja on nyt sen 5+0.. Pelko takaraivossa kokoajan, että jos tääkin menee kesken ja se johtuisi juurikin makkaritouhuista.. :/ Oon kyllä lukenu, että sitten pidemmällä raskaudessa siitä ei pitäis olla haittaa, mutta entä näin alussa? Ja uskaltaako sitä antaa laueta sisälle? Anteeksi tällaset kyselyt, mutta hieman huolestuttaa..
 
Ei haittaa seksi mitään. Jos verta tai kivuliaita supistuksia tulee seksin jälkeen kannattaa käydä lääkärillä ennen kuin jatkaa. Se kohdunkaula on kyllä visusti kiinni ja pikkuinen ihan hyvin turvassa, ei irtoa pienestä tökkimisestä eikä vieraat aineet pääse sinne vaaviin asti enää millään. :) Jos seksin jälkeen kesken menee niin on raskaudessa ollut muutakin vikaa eikä se olisi siitä miksikään muuttunut muutenkaan...
 
Kiitos elmiina vastauksestasi! :) Helpottavaa saada itselle vastaus, vaikka olenkin lueskellut paljon aiheeseen liittyviä keskusteluja muiltakin forumeilta. :)
 
Takaisin
Top