Kumpi tulee tunteet/toiveet/tietämykset

Minzey

Vauhtiin päässyt keskustelija
Eli tähän alle kaikki tuntemukset kumpi tulee ja jos haluatte niin sitten myöhemmin mitä ultrasta sanottiin jos tahtoo.

Eli minulla on todella vahva tunne pojasta. Olen myös jännityksellä odottanut ultraa koska on myös tunne että tuolla olisi jopa 2 asukkia, ihan vaan oireiden perusteella ja mitä olen lukenut. Periaatteessa yritimme tyttöä mutta halusimme olla varmoja että tärppää niin tuli vähän tanssittua enemmän vällyjen välissä :D
 
Mullakin on tunne, että poika olisi tulossa, vaikka kovasti tyttöä toivoisin, kun poika jo on. Äidin ja tyttären siteessä on kuitenkin jotain erityistä ja ehkä olisi sitten enemmän juttuseuraa parinkymmenen vuoden päästä, kun lapsi on aikuinen. Poikia yhtään vähättelemättä :)
 
Jotenkin on tyttö fiilis mulla, meillä on molempia yksi ja kummastakin oon jo aikasin arvannut kumpi on. Nyt en aio kyllä selvittää kumpi on vaan saadaan odottaa yllätyksenä loppuun asti.
 
Mäki haluaisin yllättää itseni, mutta en pysty :D kyllä mä haluan tietää jos vaan näkyy, nimittäin esikko piti jalkojaan tiukasti kiinni ettei meinannut jatkovartta nähdä , mutta oli se poika niinku se ultraaja odotti.
 
Mulla on joku ihmeen etiäinen tytöstä...ei ole edellisistä ollut tällaista oloa :) Mut saa nyt nähdä ensin että onko kaikki edes kunnossa!
 
Mulla on 2 eri selvännäkijää elämäni aikana sanonut että saan ensin kiltin tytön, sitten pojan joka tulee aiheuttamaan paljon hankaluuksia. Jännittää tuleeko niin käymään, kummatkin tosiaan näkivät saman. :D
Nyt esikoinen kasvaa masussa ja selvä tyttöfiilis ollut itselläkin alusta asti. Ihan se ja sama itselle kumpi tulee, mutta aion kyllä malttamattomuuttani ottaa sukupuolen selville heti kun pystyy jotakin tulokista näkemään.

http://www.vauva.info/foorumi/topic/487-tyttoe-vai-poika/
Heh, eilen lueskelin "vanhan kansan" neuvoja mistä tuntee tytön tai pojan odottamisen, ne kyllä tuntuivat kaukaa haetuilta. Ainoa mikä tuntui järjelliseltä oli se, että on tyttö jos on siitetty ennen ovulaatiota, ja poika jos tasan ovulaation aikaan. Tämähän pitää fysiologisestikin paikkaansa koska tyttösiittiöt elävät pitempään kuin pojat? Sitten luin jännästä "koti"testistä, jonka voi tehdä ruokasoodalla tai punakaalilla. Eli jos kaataa raskausajan pissaa ruokasoodan tai punakaalin keitinveden päälle, tulee eri reaktiot poikaa (ruokasooda kuplii, punakaalivesi muuttuu pinkiksi) kuin tyttöä (ruokasooda pysyy tasaisena, punakaalin keitinvesi menee tumman purppuraiseksi.)
Täytyyhän tuotakin koittaa jossain vaiheessa ihan että saa miehen pitämään mua entistäkin hullumpana...
 
Ei ole minkäänlaista fiilistä kumpaankaan sukupuoleen.
Hyvä kun hoksaan edes että siellä mahassa jotain on.

Mutta kun ennestään on tyttö, niin olisi se poika siihen nähden mukava.
Halutaan ehdottomasti odottaa syntymään asti.
Esikoisen kohdalla kävi hassusti, jouduin käymään ylimääräisessä ultrassa lääkityksen takia, haluttiin varmistaa että kesken raskautta aloitetulla lääkityksellä ei oo vaikutusta sikiön kehitykseen. Olin tuolloin jo yli puolenvälin menossa.
Lääkäri löysi ultratessa poikkeavaa ja alkoi puhua munasarjoista, soitti toisen lääkärin paikalle katsomaan.
Mua pyydettiin nousemaan varovasti ne geelit mahassa kun toisessa huoneessa oli tarkemmat ultravehkeet, lääkäri sitten käänty meihin päin ja kysy tiedettiinkö me kumpi meille tulee. Oltin molemmat ihan montut auki että ei tiedetä...
Lääkäri "Onneksi olkoon, teille tulee 100% tyttö. Tulkaapas nyt tänne toiseen huoneeseen vielä."
Ei siinä ultrauksen yhteydessä tajunnu mistä munasarjoista se puhu :D

Olihan se ihan kiva tietää, mutta nyt haluan ehdottomasti jättää jännitykseen. :)
 
Mulle taas on äiti povannut poikaa ja kyl sitten myös pitäisi tullakkin kun viime kesänä povas tytön meille ja tyttöhän se sieltä tuli. :dance018
 
Alkuun mulla oli vahva poika-tuntemus, mutta nyt en oikeasti enää tiedä. Mulla on vähän sama kuin Minzeyllä, että on tuntemusta kahdesta lapsesta (maha alkaa näyttämään jo raskaus-mahalta, voiko se olla ees mahdollista vielä näillä viikoilla?). Jännittää ja pelottaa, jos on kaksoset tulossa.. Siinä tapauksessa tässä tuvassa olisi kolme alle 2-vuotiasta ja mies reissuhommissa. :D
 
Mulla on ihan poikafiilis, ku nyt on niiiiiiin erilainen olo, kuin Inkaa odottaessa. Tosin Inkaa odottaessa, olin lähes varma mukamas, että poika tulee... et saas nähä miten käy :wink
 
Mullakin on ihan poikaolo. Täysin eri fiilis kun Emmasta, tosin viimeks arvasin väärin, joten saa nähä :)
 
Mulla ei vielä ole fiiliksiä suuntaan eikä toiseen. Kamppeita olis pojalle omasta takaa, mutta toivon tyttöä, että saisin vanhat barbit ja my little ponyt kiertoon. :angel4
 
Mulla on ihan "tyttö-olo", Saapa nähdä :) Viimeks oli ihan poika-olo ja pikkujätkähän sieltä tulikin!
 
Mäki jotenkin aattelen kokoajan että poika sen on pakko olla, en tietty osaa perustella koko tuntemusta mitenkään.. Mies koittaa aina sanoa mulle että voihan se olla tyttöki, mut jotenki en usko, saa nähä yllättyykö :)
 
Mulla ei ole aiemmin ollut fiilistä suuntaan eikä toiseen, mutta nyt nt-ultran jälkeen on tullut poikafiilis :) Ultrakuvassa olin näkevinäni miehisiä merkkejä mutta eihän sellaisia oikeesti voi vielä nähdä :D
 
Mun äiti sanonu, että poika tulee ja puhuukin kokoajan pojasta..itsellä ei mitää aavistuksia, paitsi viime yönä näin unta, jossa mua ultrattiin ja siellä heilu pikkuinen ja sillä oli ihan selvästi pippeli :D et jännässä ootellaan..

edit: niin ja kiinalainen syntymäkalenteri näyttää poikaa :)
 
Me ollaan oltu alusta asti varmoja siitä, että tyttö tulee. Ois kyllä iso yllätys, jos ultra kertoisikin jotain muuta. Kumpi tahansa yhtä tervetullut tietenkin, mutta jotenkin tyttöfiilis on ollut vahva :)
 
Meillä on jo poika ja tyttö, että saapa nähä tuleeko meille ukko- vai akkavalta tän kolmosen myötä :) Ihan on tyttö-olo vaan saapa nähä kuin käy. Aiemmissakaan raskauksissa ei olla kysytty kumpi tulee eikä aiota kysyä nytkään. Esikoista ootellessa mies ois halunnu tietää etukäteen, mutta jälkeenpäin oli onnellinen siitä ettei saanut tietää. Se on maailman paras fiilis sillä hetkellä, ku vauva tulee maailmaan ja kätilö sanoo kumpi tuli ja innolla ootan jo sitä hetkeä :)
 
Takaisin
Top