Kumpi on tulossa?:)

Kyllä rakenneultra aika vahvasti poikaa näytti eilen mutta meillä on vielä 4D 3 vkn päästä....että jos sekin vahvistaa niin sitten vast uskon. Kaikki melkeen poikaa on veikkaillu vaikka mä itse vähän tytön mekkoja oonkin hypistelly salaa. :D
 
Mua kiinostais että mitä ootte itse veikannut enne kun saitte tietää? Onhan noita kaikenlaisia sormustestejä yms, mutta miten teidän raskaudet on mennyt? Onko oikeasti selkeitä eroja raskausajassa tyttöä tai poikaa odottaessa?
 
Mulla oli aluksi tyttö olo, mut vaihtu äkkiä poika oloon ja rakenneultras selvis että kossihan sieltä on tulos, viel neuvolas varmistin asian ja th alko nauramaan ja sano et tää on kyl nii selvä poika ettei voi erehtyä ja näytti mullekki et tuossa näät itekki kuin selvä poika on.. :) nyt meillä sit on 2 tyttöö ja 2 poikaa.. :)
 
Mulla oli tyttöfiilis alusta asti. Osasin kaupassa katsoa VAIN tyttöjen vaatteita, en mitenkään osannu noteerata ees poikien vaatteiden olemassa oloa. Esikoista odottaessa taas oli toisin päin ja poika tuli!
Lisäksi esikoista odottaessa oli pahoinvointia paljon enempi, kuulemma äitilläni on menny samalla lailla, et poikaa odotettiin pahoinvoiden ja tyttöä ilman / vähemmällä pahoinvoinnilla. Perin tuon taipumuksen siis äiteeltä näköjään... :P
 
Veikkasin alussa tyttöä, oli ihan samanlainen alkuraskaus kuin esikoista (tyttö) odottaessa. Se kiinalainen sukupuoliennuste antoi kanssa tytön.
Kaupassa katselin vaan mekkoja, mutta se oli varmaan vaan vanhaa tottumusta :) kattelen vieläkin, vaikka poika luvattu.... mekot on vaan niin ihania :P no joo, en mä nyt sitä mekkoihin aio silti pukea :D
Nyt kun 25 viikkoa takana, niin huomaa selvemmin erot raskausajoissa. Tämä poika on paljon helpompi pahoinvoinnin kannalta, mutta potkut taas kipeän teräviä ja hereilläoloajat todellakin huomaa! Seksuaalisia haluja ei ole ihan niin paljoa kuin tyttöä oottaessa, ja mieli on paljon tasaisempi ja rauhallisempi. Niin ja makeita tekee paljon enemmän mieli... tyttö masussa oli paljon kronkelimpi, ei paljon mikään kelvannut.
 
Alusta alkaen on tuntunut siltä että poika tulee ja niin tuleekin. Ainoastaan pojalle katsottiin nimi valmiiksi vaikka puoliso ja anoppi olivat kovasti sitä mieltä että tyttö on tulossa. Jankutin vastaan että kyllä poika tulee ja kromosoomitutkimus sekä ultra vahvistivat mun tuntemuksen.

Ennestaan yksi tyttö ja kaksi poikaa joten meidän perheessä on selvä ukkovalta :-)
 
Meille tulossa pikkuinen prinsessa <3 Rakenneultrassa ei oikee selvästi näkyny, mutta sillon jo lääkäri veikkas tyttöä. Tällä viikolla jouduin käymää äitipolilla vähäisten liikkeiden vuoksi, siellä sit lääkäri ultras ja totes että kyllä se on tyttö, ei epäilystä :)

En millään jaksais enää odottaa!!!
 
Meille ei ole väliä kumpi tulee, joten emme viimeksikään(enkä minä esikoista odottaessa halunnut tietää)haluttu tietää.
 
Tännekin poika tulossa. :) 

Ensin oli täälläkin tyttö olo joka muuttui sitten vähän ennen rakenneultraa poika oloon ja sitten vielä epävarmaan oloon. 
 
Takaisin
Top