Kumpi olisit?

Sulttaani

Pakkoavioliitossa rikkaan kanssa lapsia saaden vai rakkaudellisessa, mutta rahattomassa ja lapsettomassa liitossa?

Lapsettomassa rakastavassa liitossa, koska lapset kärsisivät kaikesta huolimatta ensin mainitussa, enkä ole koskaan ollut materian perään, niin tulisin toimeen vähällä.

Ammattilaiskeilaaja vai -uimari?

Siivoojan työtä tein nuorempana, mutta pesuaineille herkistyminen ei salli sitä työtä enää. Mennään siis keittäjällä.

Käsityön vai kuvaamataidon opettaja?

Villikissana ois enemmän nähtävää ja koettavaa, mutta mun luonteelle kotikissuus sopis paljon paremmin 😃

Jokin eläin maalla vai meressä? Mikä?

Oisko paluu pysyvä 🙈 paluu lapsuuteen olisi ihan mielenkiintoista kokea uudelleen, mutta pysyvä palaaminen lapsuuden perheeseen asumaan jälleen ei kyllä houkuttele. Toisaalta 20vuotiaana kävin läpi tosi rankkaa eroprosessia pois väkivaltaisesta parisuhteesta, eli mieluummin se 10vuotiaaseen kuitenkin, ja ehkä noi parisuhdetraumat voisi välttää 🙈

Jos lopettaisit vanhenemisen, olisitko mieluummin loppuelämäsi 18-vuotias vai 50-vuotias?

Olen elänyt niin hyvää aikaa 18v, täysin stressitöntä ja kuitenkin ihan vastuullisesti. Käynyt töissä ja matkustellut koulun ohella. Että kyllä mä sen huolettoman elämän ottaisin. 50v ehtii jo karttua liian paljon elämänkokemuksesta johtuvaa stressiä.

35v ruuhkavuosimutsi kolmella pikkulapsella vai sitten 55v kun ne kolme lasta on jo aikuisia ja asuvat pois kotoa?

Ruuhkavuodet 😃 nyt kun niitä tavallaan eläessä en kyllä osaa kuvitella kuinka tylsää sitä olisi ilman lapsia kotona 😂

Naimisiin karkaaminen ilman häävieraita, todistajina vain kaksi random ohikulkijaa, vai ei naimisiin ollenkaan?

Edit. Meinasin mennä lankaan ja jatkaa kumman valitset -kysymyksillä. 😄
Tää on kyllä hämäävä kun aivottomana heittää kommenttia!

Trumpin neuvonantaja vai Stubb?
Trumpin neuvonantajana olis varmasti paljon herkullisemmin perillä ihan kaikesta ja sais oikeasti vaikuttaa maailman menoon.

Olisitko oikea prinsessa 200v sitten vai prinsessa tänäpäivänä?

Takaisin