Myskimalva Kunnioitettu kommentaattori Tammikuiset 2025 27 kesä 2025 #1,282 Norsujen Autokorjaaja vai taloyhtiön huoltomies?
Pilkki24 Foorumin legenda 27 kesä 2025 #1,283 Varmaan autokorjaaja. Ihan vain siitä syystä etten jaksaisi kuunnella asukkaiden juttuja. Kihara- vai suoratukkainen?
Varmaan autokorjaaja. Ihan vain siitä syystä etten jaksaisi kuunnella asukkaiden juttuja. Kihara- vai suoratukkainen?
Selah Asioista perillä oleva Helmikuiset 2024 28 kesä 2025 #1,284 Suora. Omakotitalo- vai rivitaloasuja?
Pilkki24 Foorumin legenda 28 kesä 2025 #1,285 Nykyään voisin jo taipua omakotitaloon. Kiva, mutta ärsyttävä tyyppi vai heikko, mutta kiva?
Selah Asioista perillä oleva Helmikuiset 2024 1 heinä 2025 #1,286 Tässä oli varman joku kirjoitusvirhe @Pilkki24 ? Vastaan heikko, mutta kiva joka tapauksessa! Lehti vai havupuu?
Tässä oli varman joku kirjoitusvirhe @Pilkki24 ? Vastaan heikko, mutta kiva joka tapauksessa! Lehti vai havupuu?
Pilkki24 Foorumin legenda 1 heinä 2025 #1,287 Selah sanoi: Tässä oli varman joku kirjoitusvirhe @Pilkki24 ? Vastaan heikko, mutta kiva joka tapauksessa! Lehti vai havupuu? Click to expand... Joo piti laittaa vahva, mutta ärsyttävä Havupuu. Olen vähän piikikäs. Ison ruokakaupan vai kioskin kassatyöntekijä?
Selah sanoi: Tässä oli varman joku kirjoitusvirhe @Pilkki24 ? Vastaan heikko, mutta kiva joka tapauksessa! Lehti vai havupuu? Click to expand... Joo piti laittaa vahva, mutta ärsyttävä Havupuu. Olen vähän piikikäs. Ison ruokakaupan vai kioskin kassatyöntekijä?
Selah Asioista perillä oleva Helmikuiset 2024 1 heinä 2025 #1,288 Ruokakaupan. Kioskilla voi joutua laskemaan päässä ja puhumaan ihmisille. Lääkäri vai poliisi?
Selah Asioista perillä oleva Helmikuiset 2024 1 heinä 2025 #1,290 It-tukihenkilö Sosiaalityöntekijä vai rakennusinsinööri?
Kaaho Luottohahmo langoilla Helmikuiset 2023 Toukokuiset 2025 3 heinä 2025 #1,292 Pappi Tanssija vai runoilija?
Selah Asioista perillä oleva Helmikuiset 2024 4 heinä 2025 #1,296 Majakanvartija Astronautti, joka on kuukausia avaruudessa vai 45v eläkkeelle jäänyt sotilaslentäjä?
Selah Asioista perillä oleva Helmikuiset 2024 4 heinä 2025 #1,298 Hävittäjälentäjä. Yläasteen ajan mulla oli hävittäjäjuliste seinällä kun suunnittelin tulevani hävittäjälentäjäksi, lukion ekalla tajusin että tarvin lasit ja lentohaave jäi siihen. Rekkakuski vai veturinkuljettaja?
Hävittäjälentäjä. Yläasteen ajan mulla oli hävittäjäjuliste seinällä kun suunnittelin tulevani hävittäjälentäjäksi, lukion ekalla tajusin että tarvin lasit ja lentohaave jäi siihen. Rekkakuski vai veturinkuljettaja?
Pilkki24 Foorumin legenda 5 heinä 2025 #1,299 @Selah tuo olisi voinut melkein tulla miun suusta! Veturinkuljettaja Ratapihatyöntekijä vai liikenneohjaaja?
@Selah tuo olisi voinut melkein tulla miun suusta! Veturinkuljettaja Ratapihatyöntekijä vai liikenneohjaaja?
VäriSointu Supliikin supersankari 6 heinä 2025 #1,300 Liikenneohjaaja (piti kysyä kuukkelilta kummankin työn sisältö ensin ) kapellimestari vai konserttitalon kiinteistöpäällikkö?
Liikenneohjaaja (piti kysyä kuukkelilta kummankin työn sisältö ensin ) kapellimestari vai konserttitalon kiinteistöpäällikkö?