Ginger Seurustelun sensei Huhtimammat 2016 Toukoäidit 2020 12 elo 2024 #702 Henkilöstöpäällikkö. Insinööri vai sairaanhoitaja?
VäriSointu Kunnioitettu kommentaattori 14 elo 2024 #703 Sairaanhoitaja Lähihoitaja vanhuksien vai lasten kanssa?
O Olive Kunnioitettu kommentaattori Tammikuiset 2023 Helmikuiset 2023 14 elo 2024 #704 Lasten. Olisitko mieluummin lapseton vai 10-lapsisen perheen äiti?
Pilkki24 Seurustelun sensei 15 elo 2024 #705 Lapsettomana ei tiedä lasten ihanuutta, mutta kymmenen olisi jo liikaa miulle. Ehkä kuitenkin lapseton. Suurperheen kuopus vai esikoinen?
Lapsettomana ei tiedä lasten ihanuutta, mutta kymmenen olisi jo liikaa miulle. Ehkä kuitenkin lapseton. Suurperheen kuopus vai esikoinen?
VäriSointu Kunnioitettu kommentaattori 15 elo 2024 #706 Olen kuopus, joten voisi olla hauskaa olla esikoinen (paitsi suurperheessä se tarkoittaisi kyllä työtä ) Kaksonen vai yksönen?
Olen kuopus, joten voisi olla hauskaa olla esikoinen (paitsi suurperheessä se tarkoittaisi kyllä työtä ) Kaksonen vai yksönen?
Pilkki24 Seurustelun sensei 15 elo 2024 #707 Monta kertaa olen miettinyt haluaisinko olla kaksonen, mutta luulen, että minulle sopii paremmin yksösen elämä. Vanhempi, jolla on kolme rauhallista tyttölasta vai vanhempi, jolla on yksi toooodella vilkas poikalapsi?
Monta kertaa olen miettinyt haluaisinko olla kaksonen, mutta luulen, että minulle sopii paremmin yksösen elämä. Vanhempi, jolla on kolme rauhallista tyttölasta vai vanhempi, jolla on yksi toooodella vilkas poikalapsi?
VäriSointu Kunnioitettu kommentaattori 16 elo 2024 #708 Kolme rauhallista, sukupuolella ei väliä ”Emäntä” vai ”rouva” miehellesi julkisesti puhuttaessa?
Pilkki24 Seurustelun sensei 16 elo 2024 #709 Ihan sama oikeastaan, sanotaan vaikka rouva. En itse asiassa edes tiedä mitä termiä tuo käyttää. Varmaan muijaa. Kokki vai leipuri?
Ihan sama oikeastaan, sanotaan vaikka rouva. En itse asiassa edes tiedä mitä termiä tuo käyttää. Varmaan muijaa. Kokki vai leipuri?
VäriSointu Kunnioitettu kommentaattori 16 elo 2024 #710 Paha! Kumpikin, mutta sanotaan kokki. Varhaiskasvatuksessa hoitaja vai opettaja?
Pilkki24 Seurustelun sensei 16 elo 2024 #711 Se, joka pesee vähemmän räkää ja pyllyjä. Mamma vai äiti lapsellesi?
O Olive Kunnioitettu kommentaattori Tammikuiset 2023 Helmikuiset 2023 16 elo 2024 #712 Äiti Julkkiksen autokuski vai personal shopper?
Pilkki24 Seurustelun sensei 16 elo 2024 #713 Autokuski HopLopin työntekijä vai tarjoilija Tallinnan risteilyaluksen baarissa?
O Olive Kunnioitettu kommentaattori Tammikuiset 2023 Helmikuiset 2023 16 elo 2024 #714 HopLopin työntekijä. Ja oon ollutkin! Keittiön puolella tosin. Oli ihan hauskaa, etenkin synttäreiden järjestely ja puistotarkistukset. Roska-auton vai ruumisauton kuljettaja?
HopLopin työntekijä. Ja oon ollutkin! Keittiön puolella tosin. Oli ihan hauskaa, etenkin synttäreiden järjestely ja puistotarkistukset. Roska-auton vai ruumisauton kuljettaja?
Pilkki24 Seurustelun sensei 16 elo 2024 #715 Ehkä ruumisauton. Siinä tarvitsee raahata vähemmän haisevia ja painavia asioita. Suomen presidentin vai Madonnan kissa?
Ehkä ruumisauton. Siinä tarvitsee raahata vähemmän haisevia ja painavia asioita. Suomen presidentin vai Madonnan kissa?
VäriSointu Kunnioitettu kommentaattori 17 elo 2024 #716 Presidentin Koira häkissä vai juoksulangassa?
VäriSointu Kunnioitettu kommentaattori 17 elo 2024 #718 Jaa-a. On kyllä niin kaukana minun osaamisalueistani, etten osaa edes ajatella noiden hyviä ja huonoja puolia. Yksityinen voisi olla mielenkiintoinen. Kaivurikuski vai kosmetologi?
Jaa-a. On kyllä niin kaukana minun osaamisalueistani, etten osaa edes ajatella noiden hyviä ja huonoja puolia. Yksityinen voisi olla mielenkiintoinen. Kaivurikuski vai kosmetologi?
O Olive Kunnioitettu kommentaattori Tammikuiset 2023 Helmikuiset 2023 17 elo 2024 #720 Nyt on paha! Kummitus voi kuitenkin olla ystävällinen. Toisaalta zombin saisi tapettua Ystävällinen/kiltti kummitus siis! Nukahtamisvaikeudet vai jatkuvat painajaiset?
Nyt on paha! Kummitus voi kuitenkin olla ystävällinen. Toisaalta zombin saisi tapettua Ystävällinen/kiltti kummitus siis! Nukahtamisvaikeudet vai jatkuvat painajaiset?