Kaaho Keskustelun kolmiottelija Helmikuiset 2023 Toukokuiset 2025 14 heinä 2024 #621 Fazerin tehtaalla Lentoemäntä vai merimies?
Pilkki24 Seurustelun sensei 15 heinä 2024 #624 Marjanpoimija (miun puhelinmyyntiura ei oikein lähtenyt lentoon) Lammaspaimen saaristossa vai eräopas tuntureilla?
Marjanpoimija (miun puhelinmyyntiura ei oikein lähtenyt lentoon) Lammaspaimen saaristossa vai eräopas tuntureilla?
VäriSointu Kunnioitettu kommentaattori 16 heinä 2024 #625 Tää on paha, mielenkiintoiset vaihtoehdot! Ehkä lammaspaimen. Saaristo kiehtoo tällä hetkellä. Kätilö vai aivokirurgi?
Tää on paha, mielenkiintoiset vaihtoehdot! Ehkä lammaspaimen. Saaristo kiehtoo tällä hetkellä. Kätilö vai aivokirurgi?
Pilkki24 Seurustelun sensei 16 heinä 2024 #626 Kätilö (luulen ettei miun kädet oo ihan tarpeeksi vakaat aivokirurgiaan, vaikka näistä kahdesta se olisi varmasti mielenkiintoisempaa hommaa ) Kettu vai kettutyttö?
Kätilö (luulen ettei miun kädet oo ihan tarpeeksi vakaat aivokirurgiaan, vaikka näistä kahdesta se olisi varmasti mielenkiintoisempaa hommaa ) Kettu vai kettutyttö?
VäriSointu Kunnioitettu kommentaattori 17 heinä 2024 #631 Tästä ei mielipidettä, hatusta Jokerit. Mäkihyppääjä vai pujottelija?
A Aaltokukka Seurustelun sensei Tammikuiset 2023 Helmikuiset 2023 Helmikuiset 2025 18 heinä 2024 #633 Lukon Hyönteis- vai muurahaistutkija?
Pilkki24 Seurustelun sensei 18 heinä 2024 #634 Eivätkös muurahaiset ole hyöteisiä eli vastasin kummin vain minä olen hyönteistutkija Sirkustirehtööri vai teatteriohjaaja?
Eivätkös muurahaiset ole hyöteisiä eli vastasin kummin vain minä olen hyönteistutkija Sirkustirehtööri vai teatteriohjaaja?
Pilkki24 Seurustelun sensei 19 heinä 2024 #638 Delfiini Kokki jossain maailmanluokan ravintolassa vai jossain eurooppalaisessa kuningashuoneessa?
VäriSointu Kunnioitettu kommentaattori 19 heinä 2024 #639 Mennään hoviin. Ikean kalusteiden kokoaja vai autotehtaan liukuhihnatyöntekijä?
Pilkki24 Seurustelun sensei 19 heinä 2024 #640 Autotehdas Lakaisinkoneenkuljettaja vai veturinkuljettaja?