Kumpi haluaa enemmän seksiä?

Kumpi teidän parisuhteessa haluaa useammin seksiä?

  • Mies

    Äänet: 10 31.3%
  • Nainen

    Äänet: 13 40.6%
  • Molemmat haluaa yhtä usein

    Äänet: 8 25.0%
  • Nainen, sillä olemme naispari

    Äänet: 0 0.0%
  • Muu vastaus

    Äänet: 1 3.1%

  • Kaikki äänestäjät
    32

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Kuten otsikossa kysytään, kumpi teistä on se halukkaampi osapuoli? (Katsotaanko päteekö "miehet haluaa enemmän seksiä" klisee tällä foorumilla :wink )

Meillä se ei pidä, sillä minä olen se halukkaampi.
 
Ei pidä täälläkään. Aika tasoissa silti halut ovat, mutta jos jompikumpi joskus tulee torjutuksi, useimmiten syillä "väsyttää kamalasti", "huono olo" tai "katsottaisko huomenna uudestaan" niin se olen minä. :oops: Näin on muuten ollut kaikissa aiemmissakin suhteissani, mies on ollut vähemmän haluava. Mutta en sitten tiedä, ehkä mulle on sattunut vaan sellaisia miehiä, koen kuitenkin itse olevani vain perusaktiivinen. Olen kuitenkin tyytyväinen tilanteeseeni, tulen torjutuksi ehkä kerran, kaksi kuussa, muuten sujuu hyvin. :)
 
Noin normaalisti menee aika tasan, mutta tämän raskauden aikaan on kyllä omat halut ollut vähän hakusessa... Tai ei ehkä halut niinkään, mutta into ja energia kun joka paikkaa kolottaa.
 
Tässä suhteessa minä, aiemmissa molemmat yhtä paljon. On kyllä perseestä olla tämä osapuoli, etenkin kun mies ei voi tehdä kompromisseja.
 
Ehdottomasti minä, miestä väsyttää, stresaaa tai vaan jotain muuta :banghead: on harvinaisen perseestä olla halukkaampana osapuolena.
 
Sanoisin, että yhtä paljon. Mies tekee useimmiten aloitteen, mutta yhtälailla itse olen aina valmis mukaan :happy:
 
Minä halusin meillä vaikka joka päivä (siitäkin huolimatta että väsyttää ja voimat on muutenkin aika done päivän päätteeksi) miehelle riittää 2-3 kertaa kuussa :shifty:
Pakkeja tulee siis tuontuosta kun yrittää vinkata et miten ois... :meh: tylsää:banghead:
1 suhdetta lukuun ottamatta olen ollut aina se himokkaampi osapuoli! Olis kyllä mahtavaa jos halut kohtaisi paremmin:shy:
 
Mies haluaa jatkuvasti. Jos ei saa, niin se suuttui ja käy huonosti. Mun pitäis olla aina valmiina tyydyttää sen halut. Olen sille vain käyttöesine jolle voi tehdä mitä vaan. Ei se ole seksiä. Se on seksin irvikuva. Väkisinkin se on mulle sen tehnyt ja naureskellut et miltäs nyt tuntuu kun jouduit taas raiskatuksi. Mua inhottaa koko mies. Se on käyttänyt mua hyväkseen jo 5 vuotta. Nyt olen paennut sen luota väkivallan takia jo neljännentoista tai viidennentoista kerran. Ja takas en mene!
 
Mies haluaa jatkuvasti. Jos ei saa, niin se suuttui ja käy huonosti. Mun pitäis olla aina valmiina tyydyttää sen halut. Olen sille vain käyttöesine jolle voi tehdä mitä vaan. Ei se ole seksiä. Se on seksin irvikuva. Väkisinkin se on mulle sen tehnyt ja naureskellut et miltäs nyt tuntuu kun jouduit taas raiskatuksi. Mua inhottaa koko mies. Se on käyttänyt mua hyväkseen jo 5 vuotta. Nyt olen paennut sen luota väkivallan takia jo neljännentoista tai viidennentoista kerran. Ja takas en mene!
Hyvä päätös! Onnea uuteen elämään!
 
Mä sanoisin, että molemmat haluaa yhtä paljon. Ite oon ehkä rohkeampi tekeen alotteita, mutta mies on kyllä aina ihan 120 lasissa mukana samantien :grin :Heartred
 
Takaisin
Top