Ärsyttää ihan pirusti, kun kaverit vaan kyselee, että ketä pääsee kummiksi ja osa on niin mielinkielin ja yrittää olla kovasti kaikessa mukana, että parantaisivat omia mahdollisuuksiaan.
Mun mielestä ei oikein sopivaa tarjota itseään kummiksi. Minulla ja miehellä kuitenkin paljon kavereita ja varmasti moni haluaisi kummiksi, mutta ei me nyt oikein voida kaikkia ottaa eikä varsinkan siinä pelossa, että kuka suuttuu ja vetää hernerokat nenukkiinsa. Kummien kuitenkin pitäis olla sellasia, joista katsoo olevan apua ja tukea kasvatuksessa ja niiden tulisi olla ihmisiä, jotka haluaa pitää aina elämässään. Mulla on paljon ihmisiä, jotka haluan pitää elämässäni mielellään vanhuuteen ja kuolemaan saakka, mutta ei kaikki vaan voi olla kummeja! Ärsyttää että nyt tarttee sitten stressata, kun tiedän jo etukäteen, että yksi kaveri tulee pettymään todella pahasti ja saattaa ruveta hankalaksi. Julkistetaan kummit varmaan kaikille sitten vasta lapsen synnyttyä.
En ole edes ultraan päässyt vielä ja toiset miettii tähän tilanteeseen nähden noin mitättömiä juttuja! Pistää niin vihaksi.
Tarkotus olis tässä ensin käydä varmistaa, että millanen asukki siellä on ja onko sillä ees kaikki hyvin!!
No, onneksi nää tulevat kummit on sitten oikeesti sellsia järkeviä suhtautujia, jotka vaan keskittyy raskauteen ja kuulumisiin, eikä omaan napaansa. Kaikkia ei oo tosin vielä ees pyydetty, mutta osa on, kun on ollut niin selkeitä valintoja. Mut särkee kyllä päätä, kun tätä ajatteleekin, että toiset yrittää vaan saada itselleen kunniaa kummin pestillä, vaikka se on kaikkea muutakin, ku sitä että huudellaan kaikille, että "minäpäs olen kummi!! lällällällääää"
Kummina olo on hieno asia, mut niilläkin on velvollisuuksia, joita kaikki ei oo valmiita hoitamaan. Yleensä kummit (isovanhempien ohella) on niitä, joille voi lapsen viedä hyvillä ja turvallisin mielin hoitoon jne.
Oonko ainut jonka kaikilla kavereilla ei oo kaikki kamelit ihan messissä aina?
Mun mielestä ei oikein sopivaa tarjota itseään kummiksi. Minulla ja miehellä kuitenkin paljon kavereita ja varmasti moni haluaisi kummiksi, mutta ei me nyt oikein voida kaikkia ottaa eikä varsinkan siinä pelossa, että kuka suuttuu ja vetää hernerokat nenukkiinsa. Kummien kuitenkin pitäis olla sellasia, joista katsoo olevan apua ja tukea kasvatuksessa ja niiden tulisi olla ihmisiä, jotka haluaa pitää aina elämässään. Mulla on paljon ihmisiä, jotka haluan pitää elämässäni mielellään vanhuuteen ja kuolemaan saakka, mutta ei kaikki vaan voi olla kummeja! Ärsyttää että nyt tarttee sitten stressata, kun tiedän jo etukäteen, että yksi kaveri tulee pettymään todella pahasti ja saattaa ruveta hankalaksi. Julkistetaan kummit varmaan kaikille sitten vasta lapsen synnyttyä.
En ole edes ultraan päässyt vielä ja toiset miettii tähän tilanteeseen nähden noin mitättömiä juttuja! Pistää niin vihaksi.
Tarkotus olis tässä ensin käydä varmistaa, että millanen asukki siellä on ja onko sillä ees kaikki hyvin!! No, onneksi nää tulevat kummit on sitten oikeesti sellsia järkeviä suhtautujia, jotka vaan keskittyy raskauteen ja kuulumisiin, eikä omaan napaansa. Kaikkia ei oo tosin vielä ees pyydetty, mutta osa on, kun on ollut niin selkeitä valintoja. Mut särkee kyllä päätä, kun tätä ajatteleekin, että toiset yrittää vaan saada itselleen kunniaa kummin pestillä, vaikka se on kaikkea muutakin, ku sitä että huudellaan kaikille, että "minäpäs olen kummi!! lällällällääää"
Oonko ainut jonka kaikilla kavereilla ei oo kaikki kamelit ihan messissä aina?
.