Meillä on kanssa vähän miettiminen noiden kummien kanssa. Meillä on jo olevilla lapsilla molemmilla minun pikkusisko, ja ystäväperheen vanhemmat. Vanhemmalla on lisäksi yksi silloinen oikein hyvä kaveri, joka häipyi melkein ristiäisten jälkeen kuin tuhka tuuleen. Nämä ystäväperheen vanhemmat ovat eri pariskunta eri lapsilla, mutta meillä ei ole kuin kaksi ystäväperhettä, joiden kanssa ollaan tekemisissä kaikki juhlat läpeensä, ja ollaan myös ristiin kummeja. Nyt täytyisi keksiä uudelle vaaville kummit.
Minulla on toinenkin sisko mutta hän asuu skoteissa, eikä välttämättä pääse paikalle ristiäisiin, ja sitten on nämä ystäväperheet. Tämä nuorempi siskoni ei ole välttämättä koskaan muuttamassa takaisin Suomeen, hänellä on mies sieltä. Minulla on kaksi sisarpuolta, mutta en halua heitä kun he eivät ole halunneet pitää meihin muuta yhteyttä kuin aina kun isämme tulee meillä käymään he ryysivät mukaan. Tai kun käymme minun isällä ja hänen vaimollaan, kas nämä jo omillaan olevat "lapsukaiset" ovat mukana kuvassa. He asuvat 150 km lähempänä meitä kuin meidän yhteinen isä.