Kumman valitset?

Parturissa koska oon liian hidas levittämään sitä väriä ja tulee epätasainen.

Luonnolliset vai kampaajalla värjätyt hiukset?

Tarkoittaako tämä oma väri vai värjätty? Mut sanotaan luonnolliset 😁 Itse en ole värjännyt kohta 7 vuoteen hiuksia, mutta välillä tekisi mieli repäistä joku ihan hullu väripläjäys🤣

Ruokaostokset normi ruokakaupasta (s-market, k-market jne) vai hypermarketista (citymarket, prisma jne)?

Sieltä mistä halvimmalla saa. Tällä hetkellä lidlistä suurin osa eli mennee tuonne supermarkettiosastolle.

Että sinun pitäisi luoda nahkasi kerran vuodessa vai jatkuva akne?

Jos nahan luonti kävisi kuin käärmeeltä, eikä sattuisi valitsisin sen. Mutta jos/kun se ei ole ihmiselle mahdollista, valitsen aknen.

Pukeutuisitko mieluummin vain neonväreihin vai mustaan?

Haluaisin onnistua käymään kaupassa vain kerran viikossa, mutta aina meiltä unohtuu jotain tai yli-/alimitoitetaan tarvittavan ruoan määrä. Todellisuudessa siis useampi kauppareissu viikossa. 😂

Punainen curry vai vihreä curry?

Kana (tein itse asiassa juuri leivitettyjä kanafileitä, paistettuja kasviksia ja punaisella currylla maustetun dippikastikkeen😄)

Kova joustinpatja vai memoryfoampatja sänkyyn?

Oon joutunut tottumaan 5 tunnin yöunilla pärjäämiseen. Niiiin mahtavaa olis kyllä saada ekaa kertaa moneen vuoteen nukkua 12 h. 🤩 Kyllä mä vielä jonain vuonna...

Ruusu- vai luonnonkukkakimppu maljakkoon pöydälle mielen piristykseksi?

Takaisin