Kumman valitset?

Paha 😂 puolisolla ois vaan isä elossa, mutta ei olla niin tuttuja, että taidan kuitenkin valita omat vanhempani. Isän kanssa tullaan tosi hyvin juttuun ja se vois olla jopa hauskaa, mutta äitin kans tiiän että tulis erimielisyyksiä paljonkin saman katon alla 🙈

Muuttaisitko Ruotsiin vai Espanjaan?

Oon aika uus vintedin käyttäjä, mutta siellä se pakettienteko ominaisuus on kätevä, mitä oon toriinkin kaivannut 👍 eli yksittäisiä jos myy niin vinted, valmiina pakettina myös toridiilin kautta ok.

Kokatessa reseptin luku kännykältä vai keittokirjasta/lehdestä?

Kumpikin on käytössä. Useammin nykyisin kännykästä, mut käytän myös kolmea paksua vihkoa, joihin oon teini-iästä lähtien kerännyt ohjeita leikkaamalla ja liimaamalla tai kirjoittamalla.

Purkkitonnikala öljyssä vai vedessä?

Mulla on tänä vuonna iskenyt joulukuume jo syyskuussa, eli sen puolesta lokakuussa oisin jo voinukki koristeet pistäö 😃 mies on kuitenki toppuutellu ja hän ois just enemmän sitä mieltä et joulunalusviikolla vasta..😒 No kompromissina laitetaa heti 1.12 (tai ehkä jo se eka adventtivklp) mutta joo jos ei ois ketää määräilemässä nii lokakuu 😂

Imurointi vai moppaus?

Vegaani ehdottomasti. Aina silloin tällöin haaveilen että ryhtyisin vegaaniksi mut rakastan juustoa aivan liikaa 🫠

Osallistuisitko mieluummin Selviytyjiin vai Big Brotheriin?

Kirjastosta, turhaan haalisin omaksi kun yleensä sen kerran lukee 😅 lastenkirjat poikkeus, mutta niissäkin voisi enemmän suosia taas kirjastoa, mutta nyt ollaan saatu ilmakseksi sen verran paljon kirjoja että on niissäkin vielä uutta luettavaa.

Lonkero vai siideri?

Takaisin