Varmaan pakko valita yölliset nokoset ja se on itseasiassa kuvastanut todellisuutta välillä vauvan kanssa En ole kuitenkaan koskaan pitänyt valvomisesta ja koko yön valvominen olisi silkkaa kidutusta aamuihmiselle klo 23 alkaa olemaan jo aivan zombi väsymyksestä, jos edes siihen asti valvoo
Nukkuminen makuupussissa lattialla vai riippukeinussa?
Ottaisitko vastuullesi valjakkokennelin (eli runsas määrä rekikoiria tarhassa, niiden päivittäiset liikunnat, syötöt, juotot ja hoivat) vai ponitallin (sanotaan vaikka kolme tai enemmän ponia, ja niiden kaikki tarpeet ja hoitotoimet )
Yksiö täydellisellä sijainnilla ja hyvällä alueella vai neliö hankalalla sijainnilla ja huonolla alueella? (Toivottavasti en kysynyt tätä samaa jo aiemmin, kun tämä on ollut mielessäni jo hetken aikaa. En ainakaan löytänyt mistään)
jos asunnon saisi myydä, niin yksiö, mutta jos siihen pitäisi itse muuttaa niin neliö.
Vanha maatilan pihapiiri 1ha tontilla 10 km keskustasta (ei naapuritaloja vieressä) vai 10 vuotta vanha omakotitalo 1500 neliön tontilla omakotialueella 2km keskustasta?
Otetaan se omakotitalo. Nyt ei riitä perfektionistina aika ja energia siihen maatilaversioon. Mies kyllä yrittäisi suostutella siihen maatilaan, kunnes ymmärtäisi että häneltä loppuisi omat harrastukset siihen paikkaan.
Tekisitkö mieluummin tavallisia vai vegaanisia muffinsseja?
Ensin tarvitaan avointa märille/ kosteilla/ hiekkaisille jalkineille. Siitä niitä on taaperon helppo opetella ottamaan ja jalkoihinsa laittamaan.
Kunkin kauden vaihtuessa "tarpeettomat" olisi kiva saada kenkäkaappiin piiloon odottamaan seuraavaa köyttökautta.
Yleiskone vai sähkövatkain marenkivaahdon tekemiseen?
@Pilkki24 tällä kertaa eivät menneet sekaisin. Eikö kuppikakku ole sellainen koristeltu muffinsin näköinen leivonnainen? Tutkin vähän asiaa ja löysin, että kuppikakku on aina makea, kun muffinsi voi olla suolainen. Ymmärsin niin, että makea kuppikakku on makeimpi kuin makea muffinsi. Kuppikakku on koristeltu, muffinsi ei välttämättä. Amerikassa niissä taitaa olla eroa jopa taikinassa, kuppikakku on kevyempi. Tarkoitus oli siis kysyä, otatko mieluummin tavallisen muffinsin vai kuppikakun.
Jatketaan samalla teemalla: mustikkamuffinsi vai suklaamuffinsi?
@VäriSointu minä oon ajatellut ne samana leivoksena. Jos se näyttää ja maistuu muffinilta niin se... Rehellisesti sanottuna en ole noissa huomannut eroa, mutta minä en oikein välitä muffinsseista muutenkaan niin tuskin käyn edes kokemusasiantuntijasta.
Otetaan suklaamuffinssi ja syötetään miehelle.
Vilkas, mutta fiksu lapsi vai rauhallinen, mutta vähän hidasjärkinen?