Kumman valitset?

Yksiosainen. Harkitsin omalle kaksiosaista, ihan vain koska kivoja nimiä on niin paljon, mutta hän sai kolme etunimeä erikseen kirjoitettuna. Kaikki samalla alkukirjaimella 😌

Koiralle nimeksi Simo vai Aimo?

@Emp mie taas en meinannut keksiä edes toista nimeä. 😆

Koirasta Aimo. Vaikka olen kyllä sitä mieltä, että koirille koirien nimet ja ihmisille omansa. 😅

Koiran nimeksi Lulu vai Täplä?

Jos pysymme samassa roduissa mitä meillä nyt on, niin Täplä olisi aika meemi-nimi😂 Nuiden valkoisten paimenkoirien kun tulisi olla valkoisia 😂 Joten sanotaan Täplä😂

Suhtaudutko suuriin elämänmuutoksiin yleensä ahdistumalla ja stressaamalla vai innolla ja odottavaisin mielin?

Sekä että. 😂 Olen ahdistukseen taipuvainen, mutta myös herkästi kyllästyvää sorttia. 😂 Valitsisin kyllä vain jälkimmäisen, jos olisi mahdollista. 😄

Kiire vai tylsyys?

Ilmapatjajuttu. Oon kokeillut ja nielaisin ison määrän vettä ja tipuin kyydistä mutta oli hauskaa siihen asti. Vesisuksilla en pysyis pystyssä.

Kolmen kilometrin kävely 2 numeroa liian pienissä vai 5 numeroa liian suurissa kengissä?

Kyllä tuollainen matka menee pienillä kengillä. Isoilla kengillä on tosi raskasta kävellä.

Tosi iso vai tosi pieni koira?

Takaisin