Kumman valitset?

Euro helpottaa elämää mutta Suomelle olisi ollut järkevää pysyä erossa koko EU:sta niin sanon markka.

Puoliso jolla on vahvat mielipiteet vai ei mielipiteitä ollenkaan?

Vahvat mielipiteet. Tarvitsen ennen kaikkea keskustelua suhteessa. Kokemukseni mukaan vahvoja mielipiteitä omaavilla on useammin jonkunlainen ajatusketju mielipiteidensä takana ja tykkäävät tuoda sitä esiin. Toki joskus se mielipiteetön voi olla pohtinut asiaa analyyttisemmin, mutta luulen, etten viihtyisi myöskään liikaa jahkailevan ihmisen kanssa, joka ei osaa valita suuntaa. 🤔 Keskustelut (ja toisinaan kunnon väittelyt) ovat minun ja mieheni parisuhteen kulmakivi. Ei todellakaan olla kaikesta samaa mieltä, mutta on ihanaa yhdessä pohtia kaikenlaisia asioita!

Ystäväksi ihminen, joka on aivan samanlainen kuin itse vai ihan päinvastainen?

Tätä mietin hetken. Riippuu varmasti miltä kantilta asiaa katsoo. Esimerkiksi elämäntilanteen vai luonteen vai arvomaailman kautta. Lopulta totesin että kaikki lähimmät ystäväni ovat kuitenkin ehkä enemmän erilaisia kuin samanlaisia kanssani joten vastaan päinvastainen. Tämä on mielestäni rikkaus ja antaa tärkeää peilipintaa myös itselle.

Lapset kotihoidossa vai päiväkodissa?

Bensa jos ei asu kaupungissa tai elämä pyörii tiiviisti kodin ympärillä.

Terassi aamu- vai ilta-auringossa?

Takaisin