Kumman valitset?

Mä uskon että lökölöhövaatteilla mennään kotosalla. Tai ehkä mekko päällä mut ei kovin juhlava.

Valkea joulu Suomessa vai ilmainen matka lämpimään maahan jouluna?

Mennään matkalle.

Valmiiseen joulupöytään epämiellyttävien sukulaisten luokse vai jouluruokien väsääminen itse kestiten mukavia sukulaisia?

Varmaan valmiiseen, koska en osaa ja jaksa tehdä kaikkea itse. (Onneksi mies osaa paistaa mureat lihat ja laatikot saa valmiina. Itse tein vain riisipiirakat naapurin opastuksella...)

2 joululahjaa vai 20 joululahjaa lapsellesi?

2
Meidän piti palata aattona kaksi lahjaa samaan pakettiin ja joulupäivänä toiset kaksi. No kun pari ilmoitti antavansa lahjat joulupäivänä niin päädyttiin ettei anneta, vaan annetaan ne muuten vain. Kyseessä pääosin kirppis/ale/kehitysvaiheelle tärkeitä juttuja.

Vauva-ajan kaikki yöt kohinaa kuunnellen ja hyvin nukkuva lapsi, vai heikommin nukkuva lapsi hiljaisella vauvavuodella?

Kohinalla mennään täällä, se ei mua häiritse. Kuopus ei silti tosin vielä nuku kovin hyvin. Toivon tilanteen muuttuvan pikkuhiljaa. 🙏

Ruis- vai ohrapuuro?

Sandaalit ehdottomasti. Vaikka varjopuolena on kaameat rusketusraidat jotka pysyy koko vuoden...

Legginssit vai sukkikset?

Sukkikset! Paitsi, jos on jotkut saappaat mistä ei jalkaterät näy niin sitten legginssit ja jotkut mukavat juoksusukat. 🤭

Valvominen joka päivä kolmeen yöllä vai joka aamu herääminen klo kolme yöllä?

Valvominen... Mulle klo4-5 on The aika jolloin mun on saatava joka yö nukkua muuten on seuraava päivä pilalla. Aikoinaan töissä yökerhoravintolan sulkemisen jälkeen menin pukkarinnpenkille vähintään tuoksi ajaksi nukkumaan...

Jos olisi pakko saunan yhteydessä käydä joko avannossa kaulaa myöten kastaurumassa tai lumessa alasti pyörimässä niin kumman sinä tekisit?

Takaisin