Kumman valitset?

Aaaaargh 😂 Hulluksi tulisi kummastakin mutta kutinasta varmaan vielä hullummaksi eli vuodelepo.

Töissä jatkuvasti (siis JATKUVASTI) kilahteleva sähköposti vai jatkuvasti pirisevä puhelin? 🤡

Toistaiseksi kotona, ehkä kaverisynttärit on sitten kiva olla jossain muualla. 😬

Kuntosali, josta ei näe ulos vai kuntosali mistä isot ikkunat ulos?

3mh kerrostaloasunnossa vielä toistaiseksi yksin asuvana totean että hyvin kelpaisi pari huonetta lisää 😂

2 h elokuva telkkarista 15 min välein tulevilla mainoskatkoilla vai 4 h elokuva telkkarista ilman ainuttakaan mainoskatkoa?

Apua... Oon kyllä huono katsomaan elokuvia, mutta otetaan silti tuo 4 h leffa

Suihku kerran viikossa vai joka päivä 3 kertaan?

Hikoilen kuin sika varsinkin kesällä, joten otetaan se 3krt/päivä🤣 Eihän sinne asumaan tarvii jäädä..

Joka päivä juhlameikki/full glam vai ei meikkiä enää ikinä yhtään?

Ei meikkiä. Ällöttäisi olla salilla tai uimahallissa meikeissä. 🤢

Kaikki kasvikset itse kasvatettuna vai kasviksien hinta kymmenkertaistuisi, mutta et saisi kasvattaa mitään itse?

Apua... No varmaan kuitenkin kasvikset kymmenkertaisella hinnalla, kun en tässä elämäntilanteessa jaksaisi kasvattaakkaan ja niitä tulee sen verran paljon syötyä.

Jatkuvasti hikiset kädet ja kasvot vai jatkuvasti kutisevat kädet ja kasvot?

Kumpi vaan? 😅 No mutta mun lähin ystäväpiiri on just kolme henkeä eli mennään sillä.

Vapaa-ajan asunto kuivalla maalla 5 km päässä palveluista vai vapaa-ajan asunto omalla rannalla 50 km päässä palveluista?

Totta kai kaukana kaikesta järven äärellä! Molemmat plussaa.😁

Kesä huuhtoen kultaa pohjoisessa jossain erämökissä asuen vai kesä tehden töitä kalastusaluksella, mutta saisi asua mukavasti hotellissa?

Takaisin