Kumman valitset?

Kummastakin varmasti kärsii kovasti. Tekisi mieli sanoa ei kumpikaan, koska varmasti siitä kärsivä ajattelisi, että ei ikinä valitsisi sitä. Laihuus ei estä liikkumista ihan niin totaalisesti, joten ehkä kuitenkin se.

Koko loppuelämän olisi käytettävä vain joko mustia, valkoisia, harmaita ja ruskeita vaatteita (tai eri sävyjä niistä) tai sitten vain muiden värisiä vaatteita. Kumman valitset?
 
Molempia käytän. Ponnari rennompaan olemiseen ja nuttura, jos pitää olla tyylikkäämpi.

Treffit tinderin kautta vai sokkotreffit tutun kautta?
 
Tinderin (hauska muuten, mulla taas on nuttura kotona ja (korkea) ponnari jos meen esim kauppaan 😂 toki nutturoita ja ponnareita on monenlaisia)

Pyöräily vai uinti?
 
Patikointi

Hiusten kihartaminen vai suoristaminen?

Tuohon nutturahommaan. Saattaa miullakin olla sellainen sotkunuttura kotona, mutta en laske sitä nutturaksi.😂 Mutta ajattelin enemmän sellaista semisiistiä/siistiä ponnaria/nutturaa.
 
Kihartaminen

Minulla on sellainen aika napakka kierretty ja siisti nuttura kotona. Mua ärsyttää, jos hiukset leuhuaa miten sattuu ja menee takkuun. Pannaria pitäis pitkin päivää siistiä. Sit ponnarille, jos haluaa olla laitetumpi. ja vielä jos mennään astetta laitetumpaan ni sit voi tehdä jonkun hienomman nutturan. 😄

Polkkatukka vai alaselkään ulottuva?
 
Kumpi vaan sattuu näyttämään nätimmältä ja sopii päälle. Muuten ei mitään väliä onko uusi.

Untuvatyyny vai muistivaahtotyyny?
 
Omat peitot! Ja mielellään omat sängytkin. 🤣

Tavallinen vai moottorisänky?

@Olive minäkään en voi sietää noita muistivaahtojuttuja sen enempää tyynyissä kuin patjoissakaan!
 
Takaisin
Top