Kummallisia kipuja/tuntoja ja olotiloja

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja J.J.
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla oli kans tuossa muutama päivänä samantapaista. Oli ihan samanlainen olo kuin olisi menkat alkamassa,mulla kun ne alkaa ensi järjettömällä selkä kivulla joka leviää vas.jalkaan. Ja maha murisi ja möyri ihan älyttömästi ja oli vähän maha löysällä.
Yöksi piti ottaa särkylääke että sai nukuttua ja lisäksi vielä kuumakauratyyny selkää lämmittämään ja mahan puolelle kans.
Välillä on navan alta tosi kipee, ei koskea pysty,ja se leviää tonne alamahaan.Mutta on kuulemma ihan normia,kun neuvolassa kyselin.

Pitu onko sulla kuinka alhaalla ipana jo? luulen että tuo selkäkipuilu voi olla sitä kun lantio liikkuu ja vauva tekee tilaa itselleen alaspäin suunnatessaan[8|] mulla ollu jo vastaavaa kipua selän kanss jonkusen tovin ja nyt ihan viiltelee tonne alavatsalle asti[&:]
Seuraileppa tilannetta, viohan se alkaa kohta supparoimaankin[;)]

Myrsky mulle on sanottu että mun maha ois laskenu ( ite en osaa sanoa...) mutta sen tiedän että ipana ei tällä hetkellä ole ainakaan raivotarjonnassa tulossa sieltä [&o] Siksi neuvolalääkäri laittoki ens tiistaiksi lähetteen Jorviin, kattovat sitte mikä tilanne ja tehdäänkö mahdollisesti jotain. On vaan niin hemmetin epämukavaa repivää kipua tällä hetkellä [&:] Ens yö taitaa mennä jännittäessä, veli ajelee puolisonsa kanssa tällä hetkellä kohti synnäriä [;)]

Pituwoi ääk.... saattaa hyvinkin olla juuri tuota "paikkojen" venymis kipua, lantion alue liikkuu ns. leviää tehdessään tilaa syntyvälle vaaville. alaselkä oireilee aika monella synnytystä lähestyessä. Onneks sulla on on jo ens viikolla aika jorviin, ihan vaan siksi että jos ipana ei ole oikein päinkään ja synnytys olis käynnistymässä ennen laskettuaikaa[;)]

Myrsky kaikenlaisia kauhuskenaarioita oon just mielessäni pyöritellytkin[:D], vaikken uskokaan että tää ainakaa pariin viikkoon ois syntymässä.. Mites sulla muuten, onko supparit jatkunut? Eipä taida kauaa mennä että löydät sinäki ittes Jorvista [;)]

Pitu nyt et ala ressailemaan[:D] pian pääset Jorviin ja tarkastelevat tilannetta sitten. [:)]
Jos kovin kipiäksi se selkä heittää niin panadolilla kannaattaa yrittää helpottaa oloa, ainakin sen verran että saat nukuttua.
Joo täällä on suppailut taas loppunut tyystin...plaaaaah yliajalle varmaan mennään[:-] Oli vaan niin lupaavia suppareita jo, mutta pöh[&:] Sitä kai ite odottaa, vähän jo tuskissaan että sais käärön kainaloon[:)] <3

Siellä onkin jännät paikat veljesi perheellä[:D] mahtawaa waaveja syntyy <3

Kiitos esikoinen tarinastasi! Kuulostaa kyllä todella eriasteiselta, kuin tämä oma "marinani" aiheuttaja...

Tänään ollut tosi huono olo koko päivän, oksettaa mutta ei niin et pitäs oksentaa. Vauvan liikkeet hitaita ja jotenki "möngertäviä", kakkahätätunne koko ajan, vatsa ei silti ole toiminut. Parin viime päivän aikana se tosin on toiminut ehkä ziljoona kertaa, joka kerta tullut "juoksulähtö" vessaan [&:] Nyt illan mittaan alkoi alaselän särky, jomottelee välillä tuonne yläselkäänkin. Kivuttomia supistuksia myös aika säännöllisesti tässä parin viime tunnin aikana. En vaan tosiaan usko että nämä mitään meinaisi, luultavasti roikun täällä vielä elokuun lopullakin kirjoittamassa samoista tuntemuksista [:D]

Pitu no sit me ollaan varmaan molemmat täälä vielä elokuun lopulla...voivotellaan että jokohan joo[:D]

Noh tosiasiassa eihän sitä tiedä, vaikka lähtisit ens yönä jo[;)]
mä oon jo ihan toivon menettänyt...noi supparit sai mut ihan täpinöihin jo moneen kertaan ja aina vaan uudelleen oli tilanne kun ne lopahti hyvän alun jälkeen[:'(]
mut nyt oon yrittänyt lohduttautua siihen että max 4 viikkoa ja vaavi olis maailmassa, joten menköön yliajalle[:)]

No on kyllä niin pyllystä noi sun onoff-supparit[8|] Ainoa lohdutus tosiaan se, että tietää et kyl se vauva jo kuukauden päästä ainakin on tuolta mahasta (tavalla tai toisella) ulostautunut. Se vaan että oon jo nyt niin kyllästynyt tähän olotilaan ja kotona olemiseen/tekemättömyyteen, että luultavasti hajoan täysin jos menee yli lasketun [:@]

Mulle on ilmaantunut kans tota kuvotusta.. Vähän kun syö ni rupee kuvottaa jokseenkaan ei kauheesti ruoka maita.[:'(] Alakerrassa tunttuu vähän väliä vihlontaa ja karvastelua ym... Nykyään myös vaikka olis paikallaankin, onhan noita ollu jo kauan mutta ennen niitä tuli vaan kävelles..

täällä herättiin 2.57 kipeämpiin supistuksiin, ainakin niitä näiden kuvittelen olevan. Tuntuu tosin vaan selässä ja tulee n. 10 min. välein. Tosin on tosi vaikea laskea kauan kestää kun alkaa pikkuhiljaa ja "huipun" saavutettua ja laskettua alkaakin uudestaan..[8|] kuusi supistusta oon tässä nyt tälläsiä kellotellut, saa nähdä koveneeko nämä tästä, nyt on vielä ainakin ihan kestettäviä!

Pitu86, mitkäs on fiilikset, jatkuiko supistukset edellisen viestisi jälkeen? Kuulosti toi sun tilanne siltä että vois hyvin alkaa synnytys noin. Supparit voi tosiaan tuntua vaan selässäkin, mun systerillä esim tuntui näin.

Myrsky, oikeen harmittaa sun puolesta kun et lupaavien alkujen jälkeen oo päässy tositoimiin. Kiva sitten kärvistellä kipeiden suppareiden kanssa. Noh, onneksi on tiedossa että joskus syntyy anyway[:D]

Mä olin jotenkin valmistautunut että mun muksut syntyy heinäkuussa. Mutta niin vaan yhtenä kappaleena ollaan edelleen.
Jonkun verran on supistuksia tullut muttei mitään millä mitään syntyisi. A on ilmeisesti laskeutunut ainakin jonkin verran alaspäin mutta B törröttää tossa kylkiluiden alla edelleen. Mulla ei varmaan sf-mitta lähde laskuun lainkaan vaan jatkaa nousuaan hamaan loppuun saakka. Ja vointi on sitten sen mukainen. Vessaan vartin välein ja hengitys puuskuttaa tosi helposti.

Edelleen kotona, alaselkää jomottaa nyt koko ajan ja säteilee kipu välillä jalkoihinkin ja satunnaisesti alavatsalle. Soittelin Jorviin ja sanoivat että voisin käydä siellä näyttäytymässä (oman aikataulun mukaan kuulemma) kun kerran jatkuneet keskeytymättä klo. 03 alkaen.. Nyt mietin mennäkö vai ei, tuskinpa mitään olennaista oo tapahtunut tuolla kohdunsuulla..[8|]

Jep, kotona edelleen. Tuskinpa minnekään lähdössä, alaselkää jomottaa/polttaa mutta eipä se mitään näytä tarkoittavan. onneks en lähteny, oisivat varmaan nauraneet mut ulos sieltä [:D]

Pitu loppuko tyystin supparit? ehkä se haki vähän vauhtia ja ens yönä alkaa tapahtua[;)]

Mullaq ei ollu viime yönä kun pari hassua kipeetä supparia[8D] ja niiden osalta olisin saanu nukkua, mutta lastenhuoneessa oli yöperhonen ja kuopus hokas sen vessareissulla kolmen aikaan..arvatkaa kuinka täälä huudettiin[&:]
Mami hyppi pitkin seiniä perhosen perässä ja lapset itkua vääntäen huusi "ota äiti kii se vie se pois"[:-]
Että tämmöstä tänne[;)]

scarlett mä olin ihan varma että siellä synnytetään ekojen joukossa, kuitenkin kun on tupla onni masussa <3
Mahtaa olla tukalaa jos toinen pyrkii alaspäin ja toinen painaa kylkiluissa[:-] hurjasti tsemppiä sinne[:)]

Onko kenelläkään muulla korvat lukossa?!

Mulla ollut nyt viikon ja alkaa PIKKUSEN ärsyittämään... pitäis kai olla ilonen, et tänään on "vaan" toinen...

Ei oo korvat lukossa, mutta aina kun kayn maate, niin korvissa kohisee jonkun sydamensyke - varmaan mun oma. Sillai ku ois korvat lukossa, mut ei ne muuten oo. On ollu nain jo pitkaan. Tylsaa sellanen kohina.

Mirde, mulla on ollut oikea korva lukossa melkein koko raskauden[:@] joskus se on koko päivän ja aukeaa aina vaan makuulle mennessä. inhottava vaiva, mutta toivottavasti tästäkin pääsee eroon muutaman viikon sisällä.

Takaisin