Kummallinen haju ja selkävaivat

Niituli

Jostain jotain jo tietävä
Hei!
Olen nyt rv 5+5 tällä hetkellä. Tuntuu, että hiki haisee pahalle sekä ns. valkovuoto haisee kalalle. Tuntuu, ettei kehtaa olla lähellä työkavereita lainkaan ku haisen pahalle. Onko muilla ollut tuollaista hajua?
Muita oireita on kylmä, pieni närästys, joten renniee menee (olen viime vuonna käynyt närästysleikkauksessa, jossa kiristettiin tuo ruokatorven alaosa, mansetti asennettiin siihen, joten ei pitäis nousta enää mitään ylös, onneksi. Tiedän mitä on tuo tuskallinen närästys.Kärsin siitä 10 vuoden ajan.) Vessassa saa juosta useasti, jano, huimaus/heikotus välillä, väsymys ja turvotus sekä ilmavaivat illalla. Voi mies raukkaa. Nyt eka yrittää sopeutua tähän koko tilanteeseen, kun meillä petti Evra-laastari. Tätä ei pitänyt vielä niin kuin tapahtua vaan vasta jonkin ajan päästä, kunhan saan selkäni kuntoon. Oon kärsinyt välilevynpullistumista ja alkuvuosi meni ns. huumelääkkeillä, koska selkäkivut olivat kamalia. Nyt kesäkuun alusta kävin ottamassa jo epiduraalikipupiikin. Eli nyt sitten kamala jumppaaminen, ett selkä kestää koko 9 kk ajan. Se on lähinnä suurin huolen aihe. Onko täällä muita kohtalotovereita keillä on selkä ollut huonossa jamassa ennen raskautta? Kuinka ja millä keinoilla olette päässeet eteenpäin?

Moi!
Kiitti. Hyvä tietää, että tuo hajuhaitta on normaalia :-D

Juu tuossa on jo parit jumppaohjeet saatu fyssarilta ja laitoin yhdelle loistavalle taas viestiä, mutt on lomilla. On erikoistunut juuri selkävaivaisiin, joten toivon todella ett saan tuon selän kuntoon ja kestämään. Mutt kova on usko ja luottamus on, ett kerkeen saada kuntoon sekä talvella vesijumppaa yms. Muta kiitos kannustuksesta ja, että siekin kerkesit saada itsesi kuntoon ennen loppua.

Paljon jaksamisia

Heippa!

Tulin kommentoimaan kalan hajuista valkovuotoa. Soita varmuudeksi neuvolaan, koska kalan hajuinen valkovuoto saattaa olla merkki emätintulehduksesta. Terveyskeskuksessa voidaan ottaa emättimestä näyte, joka varmistaa asian, mutta ainakin itselläni teini vuosina käydessäni gynellä, muistan että sain lääkekuurin ilman näytettä. Gynellä oli opiskelija, jolle kommentoi "emätintulehduksen tietää tästä kalan hajusta".
Saisit ainakin varmuuden. Onnellista odotusaikaa :)

Ja nyt on soitettu neuvolaan. Apteekkiin siis käyni tieni tänään töiden jälkeen hakemaan hiivaan lääkettä :-D

Takaisin