Kummalla puolella sikiö viihtyy ja mihin tulee potkut?

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ginessa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nii usein oikealla puolella, kun tilaa vielä on. Ku painelee massua vasemmalla käsi menee syvälle ihan kuopalle mut oikeella puolella on ihan tiivis möhkäles. Tänään on jalat ollu vasemmalla ja pylly oikeella ylhäällä. Hyvin on ollu tilaa potkia ja sen verran voimaakin potkuis et hyppimään pistää äitin välillä. Vaikka pehmeään vattanahkaan potkut sadelleet.
 
Tossa jo stressailin, kun ei ipanan liikkeitä paljoa pariin päivään tuntunut. Ajattelin että se on varmaan siellä kasvot selkään päin ja siksi potkut/liikkeet niin vaimeita. NO NYT EI OO ENÄÄ, eilen illalla alko sellaset bileet mahassa että oksat pois, koko maha vaan muljahteli ja ipana veteli semmosia potkusarjoja, että alkoi jo oikeasti pelottaa et se tulee kyljestä läpi [:D] Mies naureskeli kun piti kättään mun mahalla, tunsi sieltä pikkuisen kantapäät ja (luultavasti) pepun [:)] siellä se toinen venytteli niin hartaasti, että maha vaan venyijavenyi.. Tuli myös muutama napakka potku kylkiluihin, sanoinkin miehelle että tällä menolla mun seuraava sairasloma ei taidakaan sitten johtua selkäkivuista, luultavasti soitan töihin ja kerron että "murtu pari kylkiluuta" [:D]
 
Miu En mäkään tiiä milloin on nyrkki tai jalka joka on mahassa...kait sitä vaan olettaa että potkut on voimakkaampia kuin iskut...[;)]
 
Mä ainakin kuvittelen tuon pienen hyvin terävän ja kipeältä tuntuvan pahkuran, joka muksii ja venyttää mut vatsanahkaani tänään olevan kantapää[:D]. Mikään muu kohta ei voi olla noin kova ja terävä[&:].
 
jep, maha-kylkiluu ongelmaa ollu jo pari viikkoa.. sit kun yrittää korjaa asentoa ettei painais mahaan niin on selälle huono ja alaselkä ihan lukossa [&o]
 
Kävin kurkkaamassa Möykkyläistä. Oli sitten niin ihana[:D][:D][:D].
 
Mut mitään selvää jalkovälistä ei saanut. Yhen kerran löydettiin sellanen kuvakulma missä näyttäis olevan kivekset mut ei siitä voi mitenkään olla varma.
 
Mut olen ollu täysin oikeessa siitä miten päin olen sen tulkinnu masussa köllivän. Pää alhaalla, peppu oikealla ylhäällä ja jalat melkein linkkuveitsiasennossa vasemmalla. Eli vaik peppu on ollu ylhäällä on potkuja sadellu paljon tohon navan korkeudelle kun ne jalat on alaspäin ja peppu ylöspäin[:D].  Pystyy vielä pitämään jalkoja ihan suoranakin. Tilaa on sen verran.
 
Jep, Miu, ne voi tosiaan olla turvonneet häppäritkin. Eli ei ole todella mitään tietoa kumpaa puolta sieltä tulee. Ku sitä pientä pippeliä ei kuitenkaan löytyny. 
 
Mä säikähdin aamulla ihan kun vauva oli kääntynyt ja potki mua kylkiluihin [:D] Ei ole ennen niin ylös potkinut.. Ja hassulta tuntui [:D]
 
Takaisin
Top