kumma juttu

emp_pu

Silmät suurina ihmettelijä
Olemme avomieheni kanssa jättäneet ehkäisyn pois huhtikuussa. Kuukautisten piti alkaa keskiviikkona. No ne eivät alkaneet. Olen tehnyt 2 negatiivista raskaustestiä. Viimeksi perjantai-iltana. Minulla on pillereiden lopettamisen jälkeen ollut säännöllinen kierto. Kuukautiset ovat aina alkaneet sinä päivänä kun kuuluukin.

Jotain raskausoireita olen bongannut. Rintani ovat turvonneet ja nännit todella kosketusarat. Tuntuu kuin neuloilla pistelisi jos kosken nänneihin. Alavatsassa tuntuu jatkuvaa mipistelyä. Tuntuu kuin kuukautiset alkaisivat, mutta kipu ei ole läheskään yhtä voimakas kuin normaalisti. Jos aivastan tai teen jonkin liikkeen nopeati tuntuu kuin puukko viiltäisi alavatsaa. Myös pahaa oloa olen havainnut. Ruoka ei hirveästi maistu :/

Ihmettelenkin voinko olla raskaana vaikka testit ovat negatiivisia? Onko muilla ollut kokemusta vastaavasta?
 
Hei kyfi. Raskaushormoni nousee kaikilla eri tahtia, voi siis olla että hormoni ei ole vielä noussut tarpeeksi, että näkyisi testissä. Ovulaatio voi myös olla tullut myöhemmin kuin normaalisti, jolloin raskaus ei välttämättä testissä vielä näy. Testaa uudestaan vaikka maanataina. Yleensä viimeestään raskaus näkyy testissä kun kuukautiset ovat viikon myöhässä :)
 
Takaisin
Top