Kultaako aika synnytyksen muistot?

Keskustelun 'Synnytys' aloitti Bella Swan, 9 heinä 2020.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Bella Swan Moderaattori Staff Member Maalisäidit 2020

Kun aikaa on kulut synnytyksestä, tuntuuko että aika on kullannut muistoja?
  2. elaffy Ei muuta elämää Kesäkuunmammat 2015 Syysmammat 2017

Kyllä! Kaksosten ja kolmannen synnytyksen välillä oli 2v ja muistan ääneen pohtineeni miehelle meidän ajellessa synnärille, että tältäkö tämä synnytys tuntui, en muistanutkaan, että on näin kipeää.. :hilarious: Ja nyt jos joku kysyy, voisin synnyttää ihan koska vain uudestaan. Eiköhän se liene joku luonnon oma suojamekanismi, että äiti unohtaa ne kurjimmat jutut yleensä aika hyvin. :)
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 2
  3. Ginger Naimisissa foorumin kanssa Toukoäidit 2020 Huhtimammat 2016

Siinä mielessä kyllä, että jo pari tuntia synnytyksen jälkeen sitä miettii, että juu voisi uudelleenkin. Se olo helpottaa niin nopeasti. Synnytyksen aikana muistan molemmilla kerroilla ajatelleeni ettei ikinä :grin Muuten muistan varsin hyvin synnytysten tunteet ja tapahtumat.
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 2
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. Tips Rakastunut foorumiin Syysmammat 2018

Juuri näin! :grin
  5. Pingviiniemo Addikti

No olin valmis synnyttämään 4kk traumaattisen synnytyksen jälkeen, eli kyllä aika kultaa muistot. :grin
  6. Suski75 Addikti Elokuun äidit 2019 Helmikuunmammat 2016

Varmaan riippuu siitä miten synnytys menee.

Kyllä tuo esikoisen synnytys, joka siis ei ollut millään tavalla kenelläkään hallinnassa, oli sen verran karmea kokemus, ettei niitä muistoja kultaa yhtään mikään.
    Toisen lapsen synnytys menikin jo niin hyvin, että jo kolmen päivän päästä synnytyksestä en enää edes muistanut synnyttäneeni hiljattain. Ja tuon toisen lapsen synnytyksen jälkeen ymmärsin, kuinka tärkeää on kokea, että synnytys on hallinnassa ja kipuun voi saada helpotusta, tai muuten synnytyksestä voi jäädä vuosia kestävät päivittäiseen elämään vaikuttavat henkiset arvet.
  7. Foreverfever Rakastunut foorumiin Maaliskuiset 2021

Täällä juuri samat ajatukset, heti unohtuu ja koska vaan uudestaan. Ekat kipeät supistukset kun alkaa niin aina muistanut mitä on luvassa ja kironnut että mihin sitä on taas tullut ryhdyttyä :hungover:
  8. turotus Ihastunut foorumiin Joulumammat 2018 Maaliskuiset 2021

Ei ole pahemmin aika kullannut muistoja, kyllä se pitkittynyt ponnistusvaihe oli niin hirveä, että sitä ei hevillä unohda.

Jaa tämä sivu