Kuka teillä useammin...

Minä! Mies pitäisi mieluummin korkeampaa lämpötilaa. Nuorempi lapsista myös tykkää viileästä.

Kuka teillä useammin haluaa lähteä ulkoilemaan?

Lapset. Varmaan kuopus tällä hetkellä eniten. (Tai kuopukselle luetaan, mutta lasketaan se nyt kuopuksen lukemiseksi.)

Kuka teillä useimmiten imuroi?

Mä ajan varmaankin useammin parkkiruutuun vähän vinoon, varsinkin, jos parkkipaikalla on väljää. Ruudun sisällä yritän aina kuitenkin pysyä. 😄

Kuka teillä useammin siivoaa varaston?

Ei kukaan. 😅 Toivottavasti saataisiin pian siivottua. Nyt sen ehti valtaamaan ampiaispoppoo. 😬

Kuka teillä useammin desinfioi haavoja?

Puoliso, itselle muiden veren näkeminen aiheuttaa huimausta.

Kuka teillä useammin siivoaa bioroskiksen?

Tuo leikki-ikäinen poika(nen). Muutenkin hänen säilytyspaikkansa tavaroille tuntuu olevan aina keskellä lattiaa. 🙄😆

Kuka teistä useammin kompuroi/ tuntee olonsa kömpelöksi (ei oteta lukuun juuri kävelemään opettelevia/oppineita pienokaisia)?

Minä. Vaikka olen kyllä pääpiirteittäin sulavampi ja notkeampi, mutta erittäin tapaturma-altis. 😅

Kuka teillä useammin keksii tekosyitä olla tekemättä asioita?

Minä! Minä se olen... Olen laiska, tai oikeastaan vain muutan tosi herkästi mieleni. Kavereiden tapaaminen molempina viikonlopun päivinä? Etukäteen ajateltuna ihana asia. Todellisuudessa olen ekan päivän jälkeen uupunut ja haluan vain hiljaisuutta. Mies taas ei ymmärrä miten kivojen asioiden tekeminen voi uuvuttaa 😅

Kuka teillä useammin päättää mitä syödään?

Takaisin