Kuka teillä useammin...

Ei kukaan. Siis jos ulkopuolen siistimisestä puhutaan niin siinä on sammalta ja teippiä siitä asti kun muutettiin 🙉 Muuten ihan siistit laatikot. En tiedä kumpi on oudompaa, siivota vain omat sammalet vai myös naapureiden, joten en ole siivonnut mitään 🙄

Kuka teillä useammin saa nimettyä postia?

Ei kukaan 😳 Mutta mä ehkä voin nauraa katketakseni.

Kuka teillä useammin ottaa lapsen mukaan kokkaamaan?

Aika yhtä harvoin, mutta ehkä minä hieman useammin. Meillä on ahdas keittiö ja vähän pöytätilaa niin usein en jaksa säätää miten mahtuisi, vaikka lapsi tykkäisi osallistua useammin 😔 useammin otan hänet mukaan jos tehdään jotain varta vasten hänelle ja on hyvin aikaa.

Kuka teillä useammin viettää joulun jälkeen aikaa alennusmyynneissä?

Ollaan miehen kans molemmat ostettu yhdet housut toisillemme, eli tasapeli 😂 mutta mää kyllä hoidan enimmäkseen esikoiselle vaatteiden oston 🤔

Kuka teillä useammin kirjoittaa käsin?

Kotona ollaan yhdessä koottu ne pari huonekalua, jotka ollaan ostettu yhdessäolon aikana. Mies käy myös tutuilla auttamassa kyseisessä hommassa.

Kuka teillä useammin siivoaa siivouskomeron/-kaapin? (Katselin tuota omaa sillä silmällä, että jotain pitäisi asialle tehdä...)

Minä. Aina. Kaikki kaapit.

Häiritseekö ketään muuta tuo muoto ”kuka teillä useammin”. Mun korvaan sen pitäisi olla ”kuka teillä useimmin” tai ”kumpi teillä useammin”. Kuka viittaa useaan, useammin viittaa vain kahteen. 😄 sori äidinkielinillitys, joka saattaa kaiken lisäksi olla vain minun henk.koht. ongelma.

Kuka teillä useammin ostaa siivousvälineitä/-aineita?

Takaisin