Kuka teillä kokkaa?

Kuka kokkaa?

  • Pääasiassa äiti

    Äänet: 8 50.0%
  • Pääasiassa isä

    Äänet: 4 25.0%
  • Molemmat, mutta toinen vähän enemmän

    Äänet: 1 6.3%
  • Molemmat yhtä paljon

    Äänet: 3 18.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
Aikalailla 50-50 tehdään ruoat. Menee toki kausittain, jos toisella on töitä tai muita menoja, mutta meillä molemmilla on vahvuutemme ja yhdessä saadaan aikaan monipuolista ruokaa.
 
Minä. Tykkään ruoanlaitosta ja haluankin tehdä. Mies tekee joskus harvoin, ei ole kovin kummoinen kokki eikä hommasta tykkää, mutta perusruoat luonnistuu ihan hyvin.
 
Mies tekee yleensä ruokaa, vaikka ei edes itse olisi syömässä. Häneltä se sujuu hyvin ja ruoka on herkullista. Minä teen, jos on pakko eikä se kovin maukasta ole.
 
Päiväkotipäivinä mies tekee varmaan useammin ruuan, minun hakiessa lasta. Kotipäivinä taas minä taidan tehdä useammin ruuan. Poikkeuksia kuitenkin on molemmin päin. Välillä tehdään myös yhdessä.
 
Yleensä minä koska oon lasten kanssa kotona ja mies töissä, mut kyllä mies tykkää kokkailla ja tekeekin ruokaa viikonloppuisin ja lomillaan :)
 
Meillä ruuan tekee yleensä mies, koska hän tekee ruokaa ns. rannevakiolla, eikä jaksa katsella minun mittalusikkapipertelyäni :D

Lapsi ja minä teemme sitten yleensä vain salaatin ( johon ei kyllä tule varsinaista salaattia ollenkaan)
 
Yleensä minä. Olen aina tykännyt ruoanlaitosta, vaikka valmisaterioilla usein mennäänkin. Yleensä aloitan jonkun isomman projektin, kuten lasagnen kun oikeen innostun.
 
Me laitetaan aika paljon ruokaa yhdessä kun molemmat tykkää siitä.
Jos itse olen töistä aiemmin kotona niin silloin minä kokkaan ja päinvastoin. Nyt koronan takia arkisin minä laitan kaikki ruuat kun kotona.
 
Takaisin
Top