Kuka kukin onkaan?

Onnea ja tervetuloa uusille marrasmammoille :) Tajusin muuten just että en ole itseäni tänne lisännyt... eli:

nobody, LA 7.11, 1. raskaus, ikä 25v, LS (Lohjan sairaala)

Hei!
Liitynpä minäkin joukkoon mukaan:
Ninimerkkinä Peukaloinen eli "peukkis", laskettu aika 19.11., ikäni 38v, 1. lapsi tulossa ja KYS (jos täältä meidän landelta sinne asti sitten ehditään[;)])
Tällainen käsi kun olen näiden nettijuttujen kanssa niin voisiko saada ohjeita, miten tuon laskurin saisi lisättyä omaan viestiinsä? Kiitos!

Hei peukaloinen, tuolla palstalla Yleinen sana on vapaa -> Lilypie.com on hyvät neuvot kuinka tuon saa liitettyä. Niitä on just tuon lillypien lisäksi muitakin, jotta niistä vain valitsemaan [:)] ja oikein paljon tervetuloa joukkoon! Luin tuolta jostain muualta, että et ollu viel kauheesti haalinu vauvan tarvikkeita, hyvin ehdit vielä. [:)] Minä taas päinvastoin olen saanu koko huushollin jo täyteen kaikkia vauvan vaatteita ym. tavaraa [:D] vähän innostunut yli paljon [:)]

Kiitos vinkistä! Lähdenpä koettamaan heti josko onnistuisin - virheiskuja jos alkaa ilmestyä niin koettakaa kestää...

Tää oli mennyt jotenkin ihan ohi eli laskettu aika olis 26.11, ensimmäinen lapsi tulossa ja Kanta-Hämeen keskussairaala/Hämeenlinna

heipä hei [:)]

ilmottaudunpa tännekki [:)]
Siiri, ikää 22 ja ekaa odottellaan.. laskettuaika 2.11. RAS.

Heippa pitkästä aikaa! Mulla LA siirtyi jo aikanaan NT-ultrassa nippa nappa lokakuun puolelle, eli 31.10.2010. En ole sen jälkeen keskusteluihin osallistunut, mutta lueskellut ahkerasti sekä marraskuisia että lokakuisia. Eli LA:n voisi listaan jossain vaiheessa korjata jos sitä vielä joku päivittelee.

Hei kaikki!

Kaikki kesän aikana "marrasmurujen odottajiin" liittyneet, sydämellisesti tervetuloa! Onneksi muut palstalaiset ovat ovat olleet paljon aktiivisempia mukaantoivottajia - mä olen ollut ihan toivoton näiden päivittämisten suhteen! Anteeksi siitä!

(Lyhyet kuulumiset täältä: ihana kesä meni hujauksessa ja syksyllä alkoivat taas uuvuttavat reissutyöt, joiden vuoksi en ole jaksanut istua koneella yhtään enempää kuin töiden puolesta on välttämätöntä. [;)] Onnellisesti ja paksusti voin kuitenkin edelleen! Tämä palsta tuntuu edelleen ihanan kotoisalta, vaikka olenkin tällä hetkellä harmillisesti ihan pihalla teidän kuulumisista. Ehkäpä alan aktiivisemmaksi palstalaiseksi nyt kun äitiysloma lupaavasti lähestyy... [:)])

Jep, päivitän nuo tiedot nyt heti. Kuulemisiin!

/Knööri

Hei Elizabeth!

Ilmoittelisitko jossain vaiheessa lasketun aikasi, niin voin lisätä sinut listalle oikeaan kohtaan. Kiitsa! [:)]

/Knööri

Tiedot päivitetty, vihdoinkin!

Hemuliina, pidin sinut listoilla, mutta siirsin listan alkupäähän "lokakuisten" kohdalle. [:)] Olet tietenkin (ainakin minun mielestäni) tervetullut keskusteluihin, vaikka tuo LA onkin muuttunut. Eihän sillä lopulta ole mitään väliä, onko LA lokakuun vai marraskuun puolella. (Kerran Marrasmurujen odottaja, aina Marrasmurujen odottaja etc..)

Kuulemiin, kaikki! Mukavia syyspäiviä!

/Knööri

ALKUPERÄINEN: Knööri

Hei Elizabeth!

Ilmoittelisitko jossain vaiheessa lasketun aikasi, niin voin lisätä sinut listalle oikeaan kohtaan. Kiitsa! [:)]

/Knööri

Epähuomiossa jäi mainaasematta elikkäs 25.11. [:)]

Kuvittelin että olin itseni tänne lisännyt, mutta en ilmeisesti. [:D]

Elikkäs. La 24.11, ensimmäinen lapsi olis tuloillaan. Ikää on 17.v. ja synnytys sairaalana Porvoon sairaala.

Hei, sain vihdoinkin aikaiseksi kirjautua kanssa tänne vaun marrasmammoihin [:)] Elikkäs laskettu aika 26.11.10 ja esikoista odotellaan!Ikää on 25v. ja synnäri on todennäköisesti Vaasan keskussairaala.

Moikka moi!

Sain VIHDOIN aikaiseksi kirjautua tänne vau:n sivustolle. Aktiivisesti olen teidän kuulumisianne seuraillut ja taidan jopa olla vähän koukussa tähän sivustoon...
Mutta siis, ensimmäinen lapsi tulossa, laskettu aika 2.11., ikää 22v. ja synnyttämään TYKSiin.

Kattelin tota eka sivun listaa niin humasin vaan että minua ei ole siellä ollenkaan, noh ei se haittaa! Kyllähän täällä jo jollain lailla alkaa muistaa/tietää toisensa! 

Takaisin