Mulla on 6 lasta joista 3 jo asuu omillaan. Nykyisen miehen kanssa vaan yksi yhteinen. Poika on nyt 1v4kk. Ikä painaa kovasti päälle ja toiveissa kuitenkin vielä yksi lapsi. Marraskuussa 2025 (kun lopetin imetyksen) alettiin yrittää toista. Tammikuussa 2026 km tosiaan 5+5. Silloin mulla ei vielä ollut kilpirauhaslääkettä ja tsh pomppi Helmikuussa aloitin lääkityksen ja yksi kierto kerkes olla siinä välissä. Seuraavasta sitten tuli plussa. Mulla on ollut myös v.2010 km just 5+5 joten kauhulla odotan enslauantaita ehkä sitten uskaltaudun varaamaan neuvolan.
Meillä kävi niin että yhden kerran varomattomasta ehkäisystä sai tämä joulukuinen alkunsa. Olin jo ihan varma siitä että ovulaatio oli mennyt, oli ollut niin selkeät oireet ja kiertokin on aiemmista epäsäännöllisistä kierroista muuttunut tarkalleen 28 päivän mittaiseksi että pääsi todella yllättämään kun tulin raskaaksi sen verran loppuvaiheessa kiertoa. Taustaa siis sen verran että ennen esikoista on ollut yksi nt-ultrassa todettu kkm ja yksi tuulimuna, ja lukuisia kemiallisia. PCO on diagnosoitu vuosia sitten. Näyttää siis siltä että tulen helposti raskaaksi mutta eri juttu on, ovatko raskaudet johtaneet mihinkään ehkä senkin takia sitä on itse koittanut vähän himmailla ja laittaa jäitä hattuun vaikka testit ovatkin näyttäneet positiivista. Päätöstä toisesta lapsesta ei oltu vielä lukittu, ja elämäntilanne ei tällä hetkellä ole ihan optimaalinen mutta jos tämä raskaus kantaa niin uskon että sitten sen kuuluu mennä juuri niin joka tapauksessa tästä pienestä pippurista on tullut kovin rakas