Onnea muille plussanneille
Vauvakuume ollut vuosia, mutta viime elokuussa vihdoin aloitettiin yrittämään. Miehellä myös hieman kesti kypsyä ajatukseen. Ollaan 32/33v.
Olen pelännyt lapsettomuutta vuosia ehkä koska tiesin, että vasta päälle 30-vuotiaana aloitetaan yrittämään. Tietysti mulla todettiin sitten endometrioosi viime keväänä niin ei sitten päästy kevyin mielin yrittämään. Olin valtavan stressaantunut endon vuoksi ja pelkäsin lapsettomuutta. Siitä syystä halusin nopeasti myös tutkimuksia rauhoittamaan huolta ja meillä molemmilla kaikki olikin hyvin, onneksi! Poislukien omat endometrioomat, mutta eivät onneksi ole kasvaneet. Kävin tässä kierrossa myös aukiolotutkimuksessa ja kaikki oli siinäkin hyvin. Onko sattumaa että raskaus alkoi samasta kierrosta?? Epäilen vahvasti, että sillä oli suotuisa vaikutus.
Yk 4 kuitenkin vain otti, tuntui kyllä paaaljon pidemmältä ajalta kun muutama kierto meni myös ohi ja omassa päässä pahimmat kuvitelmat pääsi kierrosta toiseen valloilleen. Ikionnellinen että tärppäsi luomusti näinkin nopeasti ja nyt kovasti toivon, että kaikki menee hyvin ja vauva saataisiin syliin asti

somen perusteella ajattelin, että plussa pärähtää testiin melkein heti ja jo dpo 8-9, ihan naurettavaa. Mulla oli dpo 11 illalla vasta posi ja aivan haaaamujen haamu. Nyt on jo vahvistunut siitä vähän

LA 10.10., neuvolaan soitan ensi viikolla ja varhaisultraan varmasti menossa myös