Meillä tuli täydellinen ylläriplussa 05/25, joka meni kesken

Mulla lapsettomuus taustaa tuossa kohtaa ~18vuotta (olen 41v, puoliso 44). Entisen puolison kanssa jo hoidoissakin oltu about 2010 molemmin puolin.
Olin siis jo täysin asennoitunut, että olen lapseton ja tulen olemaan. Niin vaan tuo keskenmennyt nosti sen vanhan iso kuumeen pintaan ja sovittiin puolison kanssa, että yritetään vielä, jos vaikka tapahtuisi toinen ihme

kkm:n jälkeen ehdittiin neljässä kierrossa yrittää (mies reissutöissä ja ovulaatiot usein kun häntä ei ollut mailla eikä halmeilla

). Tää viimeinen ovulaatio osui juuri uuteen vuoteen ja miehellä sattui olemaan pitkät vapaat. No ne vapaat hyödynnettiin hyvinkin tehokkaasti

ja sen tehokkuuden tulos nyt ilmeisesti kasvaa tuolla yksiössään

tänään pitäs olla meneillään 6+5, torstaina päästään kurkkaamaan ultraan, että löytyykö sieltä pikkutyyppi sykkeineen. Toivomme parasta ja pelkäämme pahinta. Edellinen oli mennyt kesken 5+5, jota edelsi infernaalinen kipu, siinä hötäkässä multa lähti tajukin kolme kertaa. Tällä kertaa ei ole ollut mitään kipuja, eikä pisaraakaan vuotoa (ei kyllä ollut viimeksikään) ja raskausoireet pahenee päivä päivältä, no kovin toiveikkaita ollaan