Kuinka vauva sai alkunsa?

Yli 10 vuoden mittaisen selittämättömän lapsettomuuden jälkeen ja täysin lääketieteellisen ihmeen jälkeen.... Luomuna kaksi viikkoa esikoisen imetyksen lopettamisesta.

Ihan uskomaton flaksi! En usko vieläkään todeksi. Ja piinaviikkoja auttoi se, että olin pitkällä työmatkalla koko sen ajan.

Onnekkaita oltiin, sillä heti pillerien pois jäännistä seuraavasta kierrosta tärppäsi ilman sen kummempaa yrittämistä❤️ Pieni shokki se aluksi oli, mutta hyvin kiitollinen olen.

Suunnilleen vuoden seurustelun jälkeen päätettiin että saa tulla. Ei nyt edes keretty oikein yrittää kun jo tärppäsi. 😁 molempien sisaruksilla on pieniä lapsia joten oli silleen sillä tavallakin hyvä hetki.

Allekirjoituksesta näkyy meidän pitkä matka ja siksi ylläriluomuplussa oli kyllä melkoista järkytystä aiheuttanut ilouutinen. Oma minuus tuntui viime vuonna kaventuneen epäonnistuneisiin raskautumisyrityksiin ja pettymyksiin ja voimat loppuivat alkuvuodesta täysin. Päätettiin uupumukseni vuoksi ottaa taukoa yrityksestä ja keskityin kaikkeen muuhun, mikä elämässä toi iloa: ja kas, kaksi viivaa ilmestyi juuri, kun olin miettinyt, mitä kaikkea voisin nyt tehdä, kun elämä ei olekaan kierrosta toiseen toivomista. Ollaan ehditty olemaan jo yli kymmenen vuotta yhdessä puolison kanssa ja toivottu lasta niistä viimeiset reilu neljä vuotta.

Takaisin