Pidemmän kaavan kautta voin selostaa, tämä raskaus sai alkunsa ilman mitään lapsettomuushoitoapuja. Kuopus meillä siis aikoinaan sai alkunsa 2. OI+inssi kierrosta. Mulla epäsäännölliset ja pitkät kierrot, ja ovulaatiohäiriöt. Kierrot heittelee 46-166päivän välillä.
Kohdunulkoinen tuli koettua maalis-huhtikuussa 2021 kun kuopus oli noin. 1v8kk vanha.
Sen jälkeen ei uutta raskautta vaan kuulunut. Mies alkoi jo puhua että jää tähän kahteen luku, mä vähän jarruttelin asiaa. En suostunut myymään pinnasänkyä, hoitopöytää tai vaunuja.
No nyt 3 vuotta myöhemmin kohdunulkoisen jälkeen plussa pärähti testiin, olin kuukauden mittaisella kesälomalla töistä heinäkuun kun kesäloman viimeisinä päivinä ovuloin, tunnistin oviskivuista ja varmistin vielä ovulaatiotestillä ja siihen pärähti vahva plussa. Kaksi päivää hyödynnettiin, sitten kun oli elokuun alku ja lähipäivinä olin laskenut menkkojen alkavan, tein ensimäisen haamun raskaustestiin. Tämä oli oikein iloinen ja onnellinen asia. ❤
Kesäloma oli mennyt rentoutuen mökeillä, kalastamalalla, saunomalla, syömällä hyvää grilliruokaa ja viiniä, ja lonkeroakin kyllä tuli nautittua.