Kuinka vanhoja olette kymmenen vuoden kuluttua?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Kuinka vanhoja teidän perheessänne ollaan 10 vuoden kuluttua? Tai kuinka vanhoja lapset ovat silloin, jos ette halua kertoa omaa ikäänne?

Kun me vanhemmat olemme 37 ja 42, lapsemme ovat silloin 12 ja 15.

10 vuoden päästä minä olen 40, mies 44, lapset 17 ja 11. Huh, esikoinen täyttää jo 18 kymmenen vuoden päästä syksyllä.

10 vuoden päästä minä olen 40, mies 44, lapset 17 ja 11. Huh, esikoinen täyttää jo 18 kymmenen vuoden päästä syksyllä.
Eikä olla yhtään vanhoja, eihän? jonkun ikäisiä vain. Lapset ne vain vanhenee :Upside Down Face:
Iso-enolleni oli lääkäri juuri antanut 2 vuotta ajokorttiin voimassa olo aikaa, hän täyttää 2024 vasta 95v. Oli kuulemma tullut poliisilta tms kirje että lääkäriin... no, aikuinen toimelias mies oli varannut ajan, tilannut taxin ja käynyt tarvittavan lapun hakemassa. Saa taas seuraavat vuodet " laillisesti" neuvoa pojanpojanpoikaansa miten isopappansa autoa ajetaan, kun itte ei enää kuulemma kehtaa sitä tehdä vaikka se ajolupa oiskin.

Muokattu viimeksi:
Eikä olla yhtään vanhoja, eihän? jonkun ikäisiä vain. Lapset ne vain vanhenee :Upside Down Face:
Iso-enolleni oli lääkäri juuri antanut 2 vuotta ajokorttiin voimassa olo aikaa, hän täyttää 2024 vasta 95v. Oli kuulemma tullut poliisilta tms kirje että lääkäriin... no, aikuinen toimelias mies oli varannut ajan, tilannut taxin ja käynyt tarvittavan lapun hakemassa. Saa taas seuraavat vuodet " laillisesti" neuvoa pojanpojanpoikaansa miten isopappansa autoa ajetaan, kun itte ei enää kuulemma kehtaa sitä tehdä vaikka lupa oiskin.

Eikös se vanheneminen lakkaa jossain 25-vuotiaana. 😉 Eihän se ikä enää aikuisena merkkaa ja vaikuta niin paljoa. 1- ja 11-vuotias on täysin eri kehitysvaiheessa, mutta 30- ja 40-vuotias ei eroa niin paljoa.

Vanhemmat ollaan 44 ja 43. Lapset 15, 12, 10. Huh yli nelikymppinen kuulostaa jo ihan aikuiselta. 🥳

Itse olen silloin varmaankin 29 ja toinen parempi puoliskoni 37 ja meidän tuleva lapsi 9 vuotta (jos osaan päätellä oikein ja kaikki tulisi menemään hyvin)

Takaisin