Kuinka vanha olet?

Miksi sä uusperhesatu spämmäät näitä keskusteluita tämän ja kaikkien muidenkin kuukausien foorumit täyteen, vaikka et kai odota edes saavasi lasta tammikuussa, joulukuussa, marraskuussa jne. yhtä aikaa? Saatan olla ainut jota ärsyttää, mutta siis tosi ärsyttävää.
 
Miksi sä uusperhesatu spämmäät näitä keskusteluita tämän ja kaikkien muidenkin kuukausien foorumit täyteen, vaikka et kai odota edes saavasi lasta tammikuussa, joulukuussa, marraskuussa jne. yhtä aikaa? Saatan olla ainut jota ärsyttää, mutta siis tosi ärsyttävää.

Samaa mieltä. Ärsyttävää, spämmäily.
 
Ainakin elokuun ryhmästä asti samat aloitukset.
 
Katoin samaa. Ehkä tämä uusperhesatu voisi vastata itse omiin uteluihinsa, eikä vain heittää kysymyksiä sinne sun tänne odotellen muiden vastauksia...
 
Yritän herätellä täällä uusia keskusteluja ja kysyä asioita, jotka voisi saada odottajat tutustumaan toisiinsa. Teen tämän ylläpitäjän roolissa, vaikken siis itse odota. Meiltä on toivottu tällaista kysymyssettiä helpottamaan ryhmäläisten keskinäistä tutustumista. Kuuluu foorumin uudistuksiin.

Pahoittelut, jos asia ärsyttää. Toisaalla on tullut ihan kivoja keskustelujakin näiden pohjalta. :)
 
Muokattu viimeksi:
Minun silmääni ei näytä siltä, että näissä kuukausiketjuissa uusien keskusteluketjujen luominen olisi ollut vähäistä tai etteivät odottajat olisi omatoimisesti alkaneet tutustumaan toisiinsa. Tämä on vain minun yksittäinen mielipiteeni, mutta tällainen spämmäily on mielestäni ärsyttävää, vaikkei sitä ärsyttäväksi ole tarkoitettu :) Ehkä tässä innostuttiin uudesta ylläpidon antamasta roolista liikaa?
 
Uusperhesatu voisi ehkä ilmoittaa kyseisen kysymyssetin toivojalle, että tälläiset kyselyt koetaan turhaksi ja ärsyttäväksi. Tässä meidän laskettuaika tammikuussa 2019 ryhmässä keskustelu sujuu ilmankin ja sitäpaitsi ylimpänä olevaan lasketut ajat ketjuun on listattu myös ikä sekä se monesko lapsi on tulossa ja vielä sairaalan nimestä selviää sijainti kartalla . Opiskelu, työ ja parisuhde asioita sivutaan vähän väliä ja ne tilanteet sitäpaitsi muuttuu. Myös hankinnoille oli jo valmiiksi oma ketju :cool:
 
Minun silmääni ei näytä siltä, että näissä kuukausiketjuissa uusien keskusteluketjujen luominen olisi ollut vähäistä tai etteivät odottajat olisi omatoimisesti alkaneet tutustumaan toisiinsa. Tämä on vain minun yksittäinen mielipiteeni, mutta tällainen spämmäily on mielestäni ärsyttävää, vaikkei sitä ärsyttäväksi ole tarkoitettu :) Ehkä tässä innostuttiin uudesta ylläpidon antamasta roolista liikaa?

Ei ole kyse roolista innostumisesta, vaan uudistusohjeiden melko kirjaimellisesta noudattamisesta. :) Samat kysymykset tullaan julkaisemaan vastedes myös tulevissa odottajaryhmissä.
 
Uusperhesatu voisi ehkä ilmoittaa kyseisen kysymyssetin toivojalle, että tälläiset kyselyt koetaan turhaksi ja ärsyttäväksi.

Muissa ryhmissä vastaavaa palautetta ei ole tullut. :) Kuten yllä kerroin, tämä kuuluu uudistukseen, ja jatkossa vastaavat kysymykset tulevat myös uusiin odottajaryhmiin.
 
Mitä nyt äkkiä selasin, niin nämä keinotekoiset keskustelunavaukset eivät ole juurikaan poikineet aitoa keskustelua muissakaan ryhmissä. Johtuen ehkä juuri siitä, että kyseisen ryhmän odottajat haluavat keskustella juuri heillä mielenpäällä olevista asioista, eivät ylläpidon määrittelemistä.
 
Laitoin Vargynjalle palautetta asiasta ja myös hänen vastauksesta ymmärsin, että tässä on nyt menty innostumaan liikaa ja pahoitteli uusperhesatun puolesta. Ja tämän palautteen annoin nyt vain samassa yhteydessä, kun kysyin pääsyä salaiselle puolelle eli enköhän kuitenkin pysty elämään tämän ongelman kanssa :hilarious:
 
Laitoin Vargynjalle palautetta asiasta ja myös hänen vastauksesta ymmärsin, että tässä on nyt menty innostumaan liikaa ja pahoitteli uusperhesatun puolesta. Ja tämän palautteen annoin nyt vain samassa yhteydessä, kun kysyin pääsyä salaiselle puolelle eli enköhän kuitenkin pysty elämään tämän ongelman kanssa :hilarious:

Tämä on yhteinen linjaus, ei minun päähänpistoni. :) Vargynja ei ollut tuossa vaiheessa vielä tietoinen asiasta. Lisää voi lukea täältä: http://forum.vau.fi/threads/kymmenen-kysymystä-teistä-3.1592899/
 
Onneksi näihin ei ole pakko vastailla:finger: Vitsi vitsi. Tarkoitus oli varmaan hyvä :) Ehkä nää toimii, jos mukaan tulee vaikka paljon uusia vielä myöhemmin.
 
Miullakin tullut fiilis että nämä kysymys hommat ovat sellaisia väkinäisiä keskustelun aloittajia.. Varsinkin kun tosiaan näitä asioita käsitteleviä ketjuja oli jo ja niihin vastailtu.
 
Takaisin
Top