Kuinka välttää raskausarvet

Lirtsi

Satasella mukana keskusteluissa
Heippa.
Mitä mielipiteitä jakaa? Mikä on paras tuote välttääkseen arvet?
Itsellä pyörii mielessä joko bio-oil tai kookosöljy..
 
Mää olen käyttänyt bepancarea melkien alusta (rv10?) asti ja aika säännöllisesti kerran päivässä. Vielä ei ole arpia tullut, mutta lopputuloksen saa tietää viimeistään syyskuussa :wink
 
Mulla ollut alusta asti bio oil käytössä ja vielä oon ainaki sääatynyt arvilta :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Arvet tulee jos siihen on taipumusta. Ei siitä rasvaamisesta haittaakaan ole, mutta jos on kovin altis arville niitä ei voi välttää millään. Menenkin tästä öljyämään mahani, jos se kuitenkin auttaisi. Tein öljyseoksen jossa on: manteliöljyä, hamppuöljyä, avokadoöljyä ja arganöljyä.
 
Ei niiltä voi välttyä, jos on "perinnöllistä" tai taipumusta tulla..
 
Niiltä ei kyllä välty jos on tullakseen, mutta öljyt ja rasvat ehkä auttaa eniten jälkihoidossa jotta saa arvet vaaleammiksi siis jos niitä on tullut. Itse käytin esikoisen aikana bio oilia alusta loppuun ja repesin todella pahasti. Mutta se öljy auttoi hillitsemään punaisuutta jne. Rasvaan kyllä tässäkin raskaudessa, koska tuntuu mukavalta käyttää hetki illasta keskittyen vain masuun ja sen asukkiin. Ikään kuin paijata :) mä havaitsee niin hyvin missä asennossa on että oon jo päässy pepun päältä silittään :D

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä kyllä rasvailin ekassa odotuksessa mutta niin vaan ihan lopussa sitten mahaan revähti kunnon tiikeriraidat eli ei auttanu mun kohdalla yhtään. Mulla on muutenkin herkkä kudostyyppi eli ei taida olla apua vaikka kuinka rasvaisin.
 
Ei mulla kyllä hirmu herkästi arpia tuu. Mutta toki nyt kyllä kun oikein ajattelen asiaa nii ehkä niitä vähän helpommin jää kun "normaaliin" ihoon.
Mä olen rasvaillu koko raskauden ajan urakalla ja nyt on rasva loppumassa niin ajattelin että kysyn mielipiteitä ja kokemuksia että mikä on paras tuote :)
Mutta taidan ostaa kunpaakin..
 
Tästä tullut nyt mun suosikki. Tuoksu miellyttää ja imeytyy nopeaan :) bio oil tuo mulle tällä hetkellä mieleen alun pahoinvoinnit.

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1402857409162.jpg
    1402857409162.jpg
    39.8 KB · Katsottu: 14
Mielenkiintoista nähdä miten tässä raskaudessa käy mahanahalle, maha on jotenkin ihan eri muotoinen kun ekassa. Ja ekassa tuli komeat arvet.
 
Multa muuten löytyykin toi Sebamedin voide, pitääkin ruveta käyttämään sitä. Sain jostain näytepullon.
 
Mulla on arpia jo muutenkin, vaikka esikoista odotan. Lihoin niin kovasti että tuli teini iässä :D Nyt niistä vanhoista arvista on jatkunu sentin verran ne arvet, punertaa. :/
 
Täällä lantion leventyminen on repinyt pakaroihin ja vähän reisiin arpia.. Maha on onneksi säästynyt vielä, mahaa olenkin rasvaillut bio oililla viikosta 15 eteenpäin päivittäin, mutta epäilen vähän että kyllä tuo mahakin iho tulee repeilemään

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top