Otsikossa onkin olennainen. Eli kuinka usein puolisosi hemmottelee sinua jalkahieronnalla? Onko teillÀ jalkahieronnat hemmottelurepertuaarissa ja ovatko ne vastavuoroisia?
Hierotaan joka ilta sohvalla makoillen samaan aikaan toistemme jalkoja. Harvemmin kumpikaan hieroo pelkÀstÀÀn toista. Raskaana ollessa olen ehkÀ saanut enemmÀn itse hierontaa
Ei ikinÀ enkÀ kyllÀ haluaisikaan. Kutisen niin helposti jaloista. Aika harvon kyllÀ muutenkaan hierotaan toisiamme vaikka lÀhekkÀin ollaankin muuten. Kerran mies hieroi jumiutuneita hartioita ja ne oli sen jÀlkeen vielÀ enemmÀn jumissa.
Jalkahieronnat ei oo kyllÀ meillÀ mikÀÀn juttu, raskaana ollessa tuli ehkÀ jokusen kerran pyydettyÀ, ku oli tÀllöin jalat aika kovilla ja kipeÀt. Hartiahierontaa vastaanotan mieluummin, nÀitÀkin kyllÀ aika harvakseltaan pyydÀn ja saan
TÀmÀ kysymyshÀn siis lÀhti siitÀ, kun mieheni hieroi jalkojani illalla ja totesin, ettÀ tuntuupa tosi hyvÀltÀ pitkÀstÀ aikaa. Mieheni meinasi, ettÀ siitÀhÀn on vain pari viikkoa, kun viimeksi hieroi. Olen kuulemma oppinut liian hyvÀlle. KÀski kysymÀÀn muilta naisilta, ettÀ saavatko jalkahierontaa edes nÀin usein, ettÀ miullahan on asiat hirveÀn hyvin. MinÀhÀn sitten kysyin.
MeillÀ sama kuin @Foreverfever eli yleensÀ sohvalla samaan aikaan hierotaan Ei ihan joka ilta, mutta varmaan pari kertaa viikossa. Mies kyllÀ tykkÀÀ enemmÀn rapsuttelusta kuin varsinaisesta hieronnasta, ja itse kyllÀ enemmÀn tykkÀÀn ihan hieronnasta.
Ei ole mies koskaan hieronut jalkoja. En kyllÀ tykkÀisikÀÀn kun herkÀt jalat ja kutian niistÀ helposti niin varmaan vahingossa potkasisin miestÀ kun kutisisin jos hÀn hieroisi jalkoja.
Muutaman kerran vuodessa on varmaan hyvin lÀhellÀ totuutta. EikÀ ikinÀ oma-alotteisesti, joskus pyytÀmÀllÀ hieroo Raskausaikana ehkÀ vÀhÀn useammin, kun varsinkin loppuraskaudessa vetosin siihen ettÀ jalkoja sÀrki iltaisin
Ei kuulu meidÀn hemmottelurepertuaariin. Varmaan yhdellÀ kÀdellÀ voi laskea koko meidÀn yhdessÀolon jalkahieronnat. Ja nÀmÀ tapahtuneet, jos jalat on olleet erityisen kipeÀt. Hartiahierontaa on sen sijaan silloin tÀllöin, jos (ja kun) hartiat on jumissa. SitÀ varmaan keskimÀÀrin kerran kuussa.
MÀ ruinaan hyvin harvakseltaan hieromaan penikoita tai pohkeita. Jaksaa hieroa noin kaksi minuuttia, ja sit jÀÀ vain ÀrsyttÀmÀÀn itseÀ ettei toinen hiero tarpeeksi pitkÀÀn. Varsinaisen jalkahieronnan pystyn vastaanottamaan vain sukat jalassa, koska paljaiden jalkojen hieronta vÀhÀn Àllöttelee mua sukat jalassa se on kyllÀ ihan ookoo, mut mieluummin ottaisin ihan hartiahierontaa, selkÀhierontaa tai pohje-penikkahierontaa
Ei oo mikÀÀn juttu jalkahieronta meillÀ mut meillÀ on semmonen piikkipallo, jolla ehkÀ keskimÀÀrin 1-2 kertaa viikossa sÀnkyyn mennessÀ kÀydÀÀn lÀpi toistemme keho takapuolelta. Ja juttu on tietty se et molemmat tekee koko alueen, ehkÀ noin 10 minuuttia eli ei silleen et mies joutuis vaa mulle tekemÀÀn vaan molemmilla oma rentoutusmis- ja työvuoro