Kuinka usein puolisosi hieroo jalkojasi?

Kuinka usein puolisosi hieroo jalkojasi?

• Kerran pĂ€ivĂ€ssĂ€

ÄÀnet: 6 19.4%
  • Kerran viikossa

ÄÀnet: 1 3.2%
  • Kerran kahdessa viikossa

ÄÀnet: 1 3.2%
  • Kerran kuussa

ÄÀnet: 0 0.0%
  • Muutaman kerran vuodessa

ÄÀnet: 5 16.1%
  • Harvemmin

ÄÀnet: 4 12.9%
  • Ei koskaan

ÄÀnet: 14 45.2%

• Kaikki ÀÀnestĂ€jĂ€t
    31

Pilkki24

Foorumin legenda
Otsikossa onkin olennainen. Eli kuinka usein puolisosi hemmottelee sinua jalkahieronnalla? 😁 Onko teillĂ€ jalkahieronnat hemmottelurepertuaarissa ja ovatko ne vastavuoroisia? đŸŠ¶

Hierotaan joka ilta sohvalla makoillen samaan aikaan toistemme jalkoja. Harvemmin kumpikaan hieroo pelkĂ€stÀÀn toista. Raskaana ollessa olen ehkĂ€ saanut enemmĂ€n itse hierontaa 😄

Ei ikinĂ€ enkĂ€ kyllĂ€ haluaisikaan. Kutisen niin helposti jaloista😂. Aika harvon kyllĂ€ muutenkaan hierotaan toisiamme vaikka lĂ€hekkĂ€in ollaankin muuten. Kerran mies hieroi jumiutuneita hartioita ja ne oli sen jĂ€lkeen vielĂ€ enemmĂ€n jumissađŸ€ŁđŸ„Č.

Jalkahieronnat ei oo kyllĂ€ meillĂ€ mikÀÀn juttu, raskaana ollessa tuli ehkĂ€ jokusen kerran pyydettyĂ€, ku oli tĂ€llöin jalat aika kovilla ja kipeĂ€t. Hartiahierontaa vastaanotan mieluummin, nĂ€itĂ€kin kyllĂ€ aika harvakseltaan pyydĂ€n ja saan 😝

TĂ€mĂ€ kysymyshĂ€n siis lĂ€hti siitĂ€, kun mieheni hieroi jalkojani illalla ja totesin, ettĂ€ tuntuupa tosi hyvĂ€ltĂ€ pitkĂ€stĂ€ aikaa. Mieheni meinasi, ettĂ€ siitĂ€hĂ€n on vain pari viikkoa, kun viimeksi hieroi. Olen kuulemma oppinut liian hyvĂ€lle. 😁😂 KĂ€ski kysymÀÀn muilta naisilta, ettĂ€ saavatko jalkahierontaa edes nĂ€in usein, ettĂ€ miullahan on asiat hirveĂ€n hyvin. 😄 MinĂ€hĂ€n sitten kysyin. 😁

MeillĂ€ sama kuin @Foreverfever eli yleensĂ€ sohvalla samaan aikaan hierotaan 😊 Ei ihan joka ilta, mutta varmaan pari kertaa viikossa. Mies kyllĂ€ tykkÀÀ enemmĂ€n rapsuttelusta kuin varsinaisesta hieronnasta, ja itse kyllĂ€ enemmĂ€n tykkÀÀn ihan hieronnasta.

Ei ole mies koskaan hieronut jalkoja. 😆 En kyllĂ€ tykkĂ€isikÀÀn kun herkĂ€t jalat ja kutian niistĂ€ helposti niin varmaan vahingossa potkasisin miestĂ€ kun kutisisin jos hĂ€n hieroisi jalkoja. đŸ€Ł

Muutaman kerran vuodessa on varmaan hyvin lĂ€hellĂ€ totuutta. EikĂ€ ikinĂ€ oma-alotteisesti, joskus pyytĂ€mĂ€llĂ€ hieroo 😁 Raskausaikana ehkĂ€ vĂ€hĂ€n useammin, kun varsinkin loppuraskaudessa vetosin siihen ettĂ€ jalkoja sĂ€rki iltaisin đŸ€­

Ei kuulu meidĂ€n hemmottelurepertuaariin. Varmaan yhdellĂ€ kĂ€dellĂ€ voi laskea koko meidĂ€n yhdessĂ€olon jalkahieronnat. 😂 Ja nĂ€mĂ€ tapahtuneet, jos jalat on olleet erityisen kipeĂ€t. Hartiahierontaa on sen sijaan silloin tĂ€llöin, jos (ja kun) hartiat on jumissa. SitĂ€ varmaan keskimÀÀrin kerran kuussa.

MĂ€ ruinaan hyvin harvakseltaan hieromaan penikoita tai pohkeita. Jaksaa hieroa noin kaksi minuuttia, ja sit jÀÀ vain Ă€rsyttĂ€mÀÀn itseĂ€ ettei toinen hiero tarpeeksi pitkÀÀn. Varsinaisen jalkahieronnan pystyn vastaanottamaan vain sukat jalassa, koska paljaiden jalkojen hieronta vĂ€hĂ€n Ă€llöttelee mua 😅 sukat jalassa se on kyllĂ€ ihan ookoo, mut mieluummin ottaisin ihan hartiahierontaa, selkĂ€hierontaa tai pohje-penikkahierontaa 😅

Ei oo mikÀÀn juttu jalkahieronta meillĂ€đŸ˜… mut meillĂ€ on semmonen piikkipallo, jolla ehkĂ€ keskimÀÀrin 1-2 kertaa viikossa sĂ€nkyyn mennessĂ€ kĂ€ydÀÀn lĂ€pi toistemme keho takapuolelta. Ja juttu on tietty se et molemmat tekee koko alueen, ehkĂ€ noin 10 minuuttia eli ei silleen et mies joutuis vaa mulle tekemÀÀn vaan molemmilla oma rentoutusmis- ja työvuoro 😆

Takaisin