Kuinka usein kerrot puolisollesi, että rakastat häntä?

Sohwia

Sanavalmis juttuseppä
Marraskuunmammat 2015
Elomammat 2017
Rakastan sinua, kuinka usein kyseinen lause tulee sanottua puolisolle?
Itse lähes päivittäin kerron miehelleni rakastavani häntä. :Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Joka päivä, useinmiten kahdesti. Aina kun toinen lähtee töihin tai asioille ja nukkumaan mennessä :Heartred
 
Nukkumaan mennessä aina :Heartred jos ei olla samassa paikassa, niin viestillä tai puhelun lopuksi.
 
Liian harvoin tulee sanottua ääneen. Ehkä pari kertaa viikossa, jos sitäkään. Olemme, sekä minä että ukkoni, parempia kertomaan rakkaudestamme teoin kuin sanoin.
 
Eipä tule kummankaan sanottua juuri koskaan. En koe sitä itselleni tarpeelliseksi kuulla, enkä toisaalta koe tarpeelliseksi jatkuvasti sitä sanoa ääneen. Ehkä se kokisi inflaation, jos sitä jatkuvasti hokisi.
 
Joka päivä useita kertoja. :Heartred Ei välttämättä juuri muodossa "rakastan sinua" vaan vaikka halatessa "mun rakas" tai "kiitos rakas" kun haluan kiittää jostain. :)
 
Ei tule sanottua päivittäin, mies oma-aloitteisesti vieläkin harvemmin. Mutta tiedetään ja näytetään rakkautta muuten. Myös käytetään rakas sanaa toisesta puhuttaessa.
 
Yleensä nukkumaanmennessä sanotaan hyvän yön toivotusten perään, että oot rakkain ja puhuessa toisillemme käytetään silloin tällöin rakasta, mutta rakastan sua- käytetään nykyään harvoin, seurustelun alkuaikoina sitä käytti paljon enemmän mutta ollaan kumpikin aika epäromanttisia eikä tykätä liiallisesta hempeilystä niin ei koeta koko aikaa tarvetta sanoa rakastan, vaan osoitetaan kiintymystä toisilla tavoilla!
 
Joka päivä useita kertoja. :Heartred Ei välttämättä juuri muodossa "rakastan sinua" vaan vaikka halatessa "mun rakas" tai "kiitos rakas" kun haluan kiittää jostain. :)

Näin meilläkin. Muutaman kerran viikossa ihan "suoraan sanoen" :grin
 
En kyllä noita sanoja käyttäen, rakas tulee usein, etenkin jos pyydän häneltä jotain... Mutta osoitetaan rakkauttamme joka päivä teoin toisillemme. Meillä on syvä rakkaudellinen yhteys. :Heartbigred
 
Aika harvoin. Synttärikorttiin kirjoitin viimeksi :shy: Päivittäin kyllä kutsumme toisiamme muruiksi. Meillä merkkaa enemmän teot kuin sanat.
 
Todella harvoin. Ei ainakaan tänä vuonna, voi olla ettei myöskään viime vuonna. Ei vaan tarvita niitä sanoja, pienet teot ja hellyydenosotukset riittää.
 
Jos ei nyt ihan päivittäin niin aika usein. Tosin puhutaan englantia keskenämme, "love you" on jotenkin helpompi heittää keskustelun sekaan. Itse miellän suomalaiset rakkauden tunnustukset jotenkin korniksi vaikka lapsille niitä yritän viljelläkin.
 
Joka päivä. Aina kun toinen lähtee töihin ja ennen nukkumaan menoa. :Heartred

Tämä on siis ihan tiedostetusti opeteltu tapa meillä. Mieheni tulee perheestä jossa harvoin osoitetaan suuria tunteita ja minä olen taas toisesta ääripäästä. Meidän kotona aina halailtiin ja sanottiin että rakastetaan. Halusin samaa medänkin parisuhteeseemme ja meni varmaan vuoden päivät ennenkuin mieheni pikkuhiljaa alkoi tottumaan ajatukseen ja itse ilmaisemaan näitä tunteitaan. Tänä päivänä aina antaa pusun ja sanoo rakastavansa vaikka muidenkin läsnäollessa, mikä ei todellakaan olisi onnistunut 10 v. sitten. :smug:
 
Päivittäin. Itse ehkä innokkaampi sanomaan, mutta välillä mieskin sanoo ensin. Käytän itse enemmän "rakastan sua" -muotoa ja saan kuulla useammin "oot rakas". Hellittelymuotoja käyttää kumpikin välillä. :happy: Osoitan teoillakin, mutta haluan sanoa ja tykkään kuulla nuo sanat.
 
Takaisin
Top