Kuinka usein herkkuja?

Kuinka usein herkkuttelet?

  • Liian usein

    Äänet: 9 81.8%
  • Sopivasti

    Äänet: 2 18.2%
  • Harvemmin

    Äänet: 0 0.0%
  • En koskaan

    Äänet: 0 0.0%

  • Kaikki äänestäjät
    11
Suklaaseen on ollut nyt aivan hullu himo :hungry: On tullut liian usein annettua mieliteolle periksi. Ennen tätä raskautta lemppari herkkuni oli jäätelö, nyt ei ole oikein maistunut. Irtokarkit menisi myös, samoin sipsit ja popparit.. niitä sitten vähän harvemmin. Valkosipulin makuiset ruissipsit olen joskus valinnut normi perunasipsien sijaan. Mies kantaa limua kotiin, välillä niihin olen sortunut. Nyt kun radi-diagnoosia ei vielä tullut, tuntuu että hullaannuin herkutteluun..
 
Nyt raskauden aikana on tullut syötyä enemmän. Normaalisti ehkä kerran tai kaksi viikossa herkkuja. Yleensä sipsiä tai jäätelöä, karkkia en juurikaan syö, paitsi nyt raskauden myötä on maistunut hieman :grin
 
Liian usein. Mulla heikko kohta suklaa ja muut karkit, sillä niitä tulee ostettua kotiin. Nyt yritän vähentää sokerittoman syyskuun hengessä. Toisaalta en syö suuria määriä kerralla. :)
 
Suklaa suklaa suklaa.

Raskauksien myötä hurahdin kokikseen, vasta nyt kun kuopus on 1v olen päässyt siitä eroon. Ennen en juuri limsaa juonut.

Jätski ja keksit joskus, karkkia en onneksi syö.

Mutta se suklaa, oih. Sokeriton syyskuukin mennyt täysin pipariksi.
 
Ennen söin karkkeja ihan työkseni. Suurin suosikki on pehmeät hedelmäkarkit.
Nyt oon ollut 3,5 viikkoa ilman mitään herkkuja. Yllättävän hyvin mennyt, kaks kertaa sortunut.
 
Kesällä herkuttelu lähti käsistä ja söin harva sen päivä jäätelöä tms. Nyt olen ollut herkuitta syyskuun alusta asti lukuun ottamatta yhtä viikonloppua. Aion jatkaa herkutonta linjaa vielä pari viikkoa. Sitten koitan pitää herkuttelun viikonlopuissa silloinkin kohtuullisena.
 
Takaisin
Top