Kuinka tissien käy imetyksen jälkeen?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miramaria
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
käytän edelleen 1,5v synnytyksen jälkeen jotai 75d-kuppia, kun sitä pienemmät ahdistaa. tissit eivät alkaneet riippua tms. et aika samanlaiset ovat ulkoisesti kuin ennen raskautta ja imetystä. treenaan lajia, jossa tulee rintalihasta, joten tissikoko on muuttunut vuosien varrella.

Mulla taas on muuttunu kovasti. Esikoisen raskaus ja imetysaikana turpos 75C->75/80F
Kun reilu pari vuotta oli menny ja imetys ja lahduttaminen takana, niin jäljellä oli 75 b-c ja aikamoiset riipparit, tai no tyhjät kassit, eli ei tosiaan ole ollu rinna entisellään 1v7kk imetyksen jäljiltä. Nyt uusi raskaus saanu taas rinnat täyttymään ja kasvamaan, näyttämään ns. noraaleilta. Saas nähä millaiset on kun toistakin aikansa imettäny. Kai tää on tapauskohtaista ja riippuu tosiana harrastuksista ym, ite en oo treenaillu mitenkään. Elämä jättää jälkensä, ei siitä kannata liikaa ainakaan murehtia :)

Mulla on niiiin paljon ihanammat tissit imetysten (kaksi lyhyttä ja yksi pitkä) jälkeen! Mulla oli ennen esikoista rumat nännit (ihan oudon näköiset) ja täysin eri kokoiset rinnat. Yhäkin vasen on vähän oikeata isompi ja molemmat selvästi roikkuvammat kuin ennen lapsia, mutta silti musta paljon paremmat näköiset. Koko kasvoi pysyvästi pienestä A-kupista varsin kivaan B:hen.

=D No jos ennen oli pienet tissit niin nyt on pienet ja roikkuvat :D Nännit paranti ulkonäköään! Nyt kolmas lapsi tulossa niin saa nähä miten käy tällä kertaa! :D Jos olisi ylimääräistä rahaa, niin silikonit huolisin. Oli niissä sen verta ylimääräistä ihoa ennen tätä raskautta :D MUTTA hyvästä syystä on lerpahtaneet <3

Jos nyt käy niin että rinnat imetyksen loputtua muuttuu riippareiksi niin miten sitten seuraavien lasten kohdalla, varmaan aika yksilöllistä mut kasvaakohan ne tissit sitten joka raskaudessa edellistä isommiksi ja aina vaan alkaa riipattaa enemmän? Hmm.. o_O

Kai ne yleensä vaan täyttyy uudelleen entiseen kokoonsa ellei sitten esim. liho rajusti samalla...

Plörähti :D Nyt siis on taas muhkeat ja ihanat.. mutta kunhan taas imetys loppuu niin johan katoavat..

Jos nyt käy niin että rinnat imetyksen loputtua muuttuu riippareiksi niin miten sitten seuraavien lasten kohdalla, varmaan aika yksilöllistä mut kasvaakohan ne tissit sitten joka raskaudessa edellistä isommiksi ja aina vaan alkaa riipattaa enemmän? Hmm.. o_O

Kai nuokin on geeneissä :) itse olen pienirintainen ja ei ainakaan mitään suurenemista ole kahden imetyksen jälkeen haivaittavissa. Ei kyllä ole jäänyt ylimääräisiä kilojakaan.. Onneksi ei tokan jälkeen ole juurikaan roikkuvammat kuin ekasta, mutta kyllä tuo irtonahka ja maan vetovoima tepposet on tehnyt :D Itselläni on tosin hyvin palautuva ihotyyppi (esim, vatsassa ei yhtään ylimääräistä nahkaa raskauden jäljiltä.) Saa nähä mitä tapahtuu tämän kolmannen jälkeen ;D

Mulla 4 raskaus takana olen pieni rintanen, imetän vielä, rinnat oli ekan imetyksen aikana isot koko imetys aikana. Nyt 3kk imetetty ja rinnat tuntuvat nyt jo roikkuvan kuin tyhjat rahapussit paidan alka. Maitoa tulee mutta ikävä jäi täyteläisiin tisseihin. Et oon kyl aika kade niille joilla on tissit viel tallella.

Itse kun laihduin imetysräpellyksen aikana hurjasti 55->45kg, niin eipä ole rinnoista jäljellä juuri mitään. Alkujaankin kun olen pienirintainen, eikä raskaus muuttanut asiaa juurikaan, niin kyllähän tuo ottaa silloin tällöin päähän, varsinkin jos täytyy yrittää löytää vaikkapa juhlamekkoja.

Olen todennut, että jos joillakin laihduttaminen on vaikeaa raskauden jälkeen, niin kyllä takaisin "normaalimittoihin" lihominenkin on vaikeaa... :(

Mulla on molemmat imetykset olleet lyhyitä mutta kyllä tämä toinen teki tehtävänsä ja mun mielestä rinnat roikkuu nyt enemmän. Tissit on olleet mulle se paras osa mun kropassa ja ikävä kyllä ne ei enää ole niin pystyt kun toivoisi. Näillä mennään.

Takaisin