Kuinka pitkällä raskautesi tänään on?

Tuntuu että elän kuudetta viikkoa jo toista kertaa. Laskin viikot aluksi menkkojen mukaan eli että huomenna poksahtaisi 6+0. Sitten hoksasin ettei yhden raskauslaskurin viikkokuvaukset täsmää ollenkaan omiin viikkoihin. Siitä hokasin että ovulaatio olikin aika myöhään. Sen mukaan laskut heittää viikkoja taakse jopa neljällä päivällä. Nyt onkin sitten uudestaan vasta 5+2. Mälsää! Sitä haluaisi äkkiä päästä turvallisimmille viikoille. Olen toki onnellinen että tähän tilanteeseen on ylipäätään päästy. Tulipahan avauduttua turhasta:scratch
 
Tuntuu että elän kuudetta viikkoa jo toista kertaa. Laskin viikot aluksi menkkojen mukaan eli että huomenna poksahtaisi 6+0. Sitten hoksasin ettei yhden raskauslaskurin viikkokuvaukset täsmää ollenkaan omiin viikkoihin. Siitä hokasin että ovulaatio olikin aika myöhään. Sen mukaan laskut heittää viikkoja taakse jopa neljällä päivällä. Nyt onkin sitten uudestaan vasta 5+2. Mälsää! Sitä haluaisi äkkiä päästä turvallisimmille viikoille. Olen toki onnellinen että tähän tilanteeseen on ylipäätään päästy. Tulipahan avauduttua turhasta:scratch

Ei tuo ole turhaa ollenkaan, mua ärsytti kanssa vähän samasta syystä ja tunnistan tuon ajan pysähtymisen. Mä olin laskenut mukamas itse tarkkaan raskauden keston (oli pakkasalkion siirto). Varhaisultrassa selvisi, että olin laskenut 3 päivää liikaa:grin

Näissä tapauksissa tuo on siis ihan varma tieto lääkäriltä. Eikä ollut kyse siitä ettei lapsi vastannut viikkoja tms, mä vaan olin laskenu pieleen puolella viikolla. Sitä en tiedä vieläkään tarkalleen miten toi lasku olisi pitänyt tehdä oikeastio_O
 
Kuukautisten mukaan 7+2, mutta itse veikkaan että on oikeasti vähemmän kun plussa tuli todella myöhään
 
31+6, olen sairaalassa vaikean tulehduksen vuoksi. Epäilevät kohtutulehdusta, jos ei antibiootit pure niin syntyy tällä reissulla
 
Takaisin
Top