Kuinka pitkällä raskautesi on?

Te keillä luomuraskaus ja epäsäännölliset menkat miten ootte laskenut raskauden pituuden?
Itse saan lasketun ajan 13-15.10 riippuen miten tulkitsen ovulaatiotestejä ja mitä laskuria käytän mutta kun varasin neuvola aikaa hoitaja laski noin 22.10 paikkeille ja varasi neuvolan sen mukaan. Hämmentää kun noin iso heitto
Noh torstaina varhaisultra niin varmistuu :smiling-eyes:

@SansaQ en nyt ole yhtään kohderyhmää mutta liityn silti hämmentyjiin 😅 Mulla nimittäin neuvola arvioi raskauden noin viikkoa pidemmälle kun minä , vaikka mulla oli tiedossa tarkka alkion ikä ja siirtopäivä, ja kaikki netin laskurit antaa saman lasketun ajan. Vähän neuvolan laskentatapa tässä hämmensi minua myös.

@SansaQ en nyt ole yhtään kohderyhmää mutta liityn silti hämmentyjiin 😅 Mulla nimittäin neuvola arvioi raskauden noin viikkoa pidemmälle kun minä , vaikka mulla oli tiedossa tarkka alkion ikä ja siirtopäivä, ja kaikki netin laskurit antaa saman lasketun ajan. Vähän neuvolan laskentatapa tässä hämmensi minua myös.
On kyllä hämmentävää. Toki eihän sillä viikolla loppujen lopuksi ole suurta merkitystä kun laskettuna päivänä tuskin syntyy mutta kuitenkin.

7+2, omien laskujen mukaan vois olla 7+5 ☺️

Nyt tämä viikko on kulunut todella hitaasti, koska ma on tuomionpäivä eli ultra.

5+1 menkoista laskettuna. Itse arvioin ovulaatiosta, että ehkä 5+0, mutta tästä nyt ei silleen voi olla varma.

9+2. Aika menee todella hitaasti keskiviikon ultraa ja lääkärikäyntiä odotellessa.
Tuttu tunne. Viime viikko suorastaan mateli varhaisultraa odotellessa. Tänään 7+6, ultran mukaan koko 8+2 😊 Tsemppiä odotteluun.

Takaisin