Vargynja Admin Staff member Administrator Helmikuiset 2021 20 kesä 2024 #1 Paljonko sinulla on raskausviikkoja tänään? Tänne voi tulla päivittämään raskausviikkoja vaikka joka päivä.
Paljonko sinulla on raskausviikkoja tänään? Tänne voi tulla päivittämään raskausviikkoja vaikka joka päivä.
N Nellipapu Silmät suurina ihmettelijä 24 kesä 2024 #2 Jippii, tänään hedelmöityspäivästä 3+4, kuukautisten alusta kuitenkin tasan 4+0. Olisitpa, pysyisitpä, kasvaisitpa.
Jippii, tänään hedelmöityspäivästä 3+4, kuukautisten alusta kuitenkin tasan 4+0. Olisitpa, pysyisitpä, kasvaisitpa.
M Metsäorvokki Oman äänensä löytänyt 10 heinä 2024 #14 Mulla tosi hankala tässä vaiheessa tietää tarkkoja viikkoja kun epäsäännöllinen ja pitkä kierto. Enkä oo 100% varma tarkasta ovulaatiopäivästä… Flon mukaan, johon oon merkannut kierrot 1,5v ajan sanoo 5+2, preggers ja libero 4+3.
Mulla tosi hankala tässä vaiheessa tietää tarkkoja viikkoja kun epäsäännöllinen ja pitkä kierto. Enkä oo 100% varma tarkasta ovulaatiopäivästä… Flon mukaan, johon oon merkannut kierrot 1,5v ajan sanoo 5+2, preggers ja libero 4+3.