Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
6+0Perjantaina varhaisultraan, jännittää ihan mahdottomasti
![]()
Jos sulla on ovulaatio tiedossa niin se on tarkempiOlen kokoajan ihan kahden vaiheilla että kumpi laskentatapa raskausviikkojen suhteen on todellisempi (käyttänyt siis nettilaskureita). Kuukautisten alkamispäivä vai hedelmöittymispäivä/ovulaatio. Laskurit antaa ihan eri viikot näille vaihtoehdoille. Itselläni kierto on kuitenkin pidempi kuin se oletettu 28pvä. Miten muut olette laskeneet? Onko se kuitenkin aina se kuukautisten alkamispäivästä laskettuna…
No niin sitä mäkin, että varmaan se on niin päin laskettava. Mulla myös vähän pidempi kiertoJos sulla on ovulaatio tiedossa niin se on tarkempiesim mulla kun eka plussa tuli kp 40 niin menkkojen alusta tulisi varmaan 10-15 päivää liian aikainen laskettu
![]()
Mullakin tiedossa "the päivä", menkoilla la 21.6 ja toisella laskutavalla päivän myöhemmin.No niin sitä mäkin, että varmaan se on niin päin laskettava. Mulla myös vähän pidempi kierto. Itsellä sellainen tilanne että raskaaksi tulo oli yllätys ja ei ole kuin yksi ainoa kerta milloin se olisi voinut tapahtua. Niin siitä helppo päätellä koska on saanut alkunsa tämä
![]()
Sulla on sit ihanteellinen kierto, kun menee molemmilla laskutavoilla noin likiMullakin tiedossa "the päivä", menkoilla la 21.6 ja toisella laskutavalla päivän myöhemmin.![]()