Kuinka pitkällä raskautesi on?

4+4. Hurja kun täällä on niin paljon pidemmällä olevia. Tuntuu että itse on vielä ihan alussa. :smiling-eyes: Tosin perästä ne loppukuun odottajat vielä varmaan tuleekin.
 
4+4. Hurja kun täällä on niin paljon pidemmällä olevia. Tuntuu että itse on vielä ihan alussa. :smiling-eyes: Tosin perästä ne loppukuun odottajat vielä varmaan tuleekin.
Tuttu tunne, esikoinen oli loppukuun lapsosia, ja nyt oon ollu täällä ensimmäisten joukossa, oli kyllä outoa:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
4+4. Hurja kun täällä on niin paljon pidemmällä olevia. Tuntuu että itse on vielä ihan alussa. :smiling-eyes: Tosin perästä ne loppukuun odottajat vielä varmaan tuleekin.

Mulla on vasta 4+0 eli tuttu tunne 😄 oon ollut kahdesti loppukuun odottaja tai siis tämä nyt kolmas kerta. Välillä se on niin hitaan tuntuista!
 
6+4 tänään. Taisin tosin kirjoittaa johonkin 6+5 jo tässä aamulla mutta äsken taas piti laskurilla tarkistaa, kun raskausdementia tuntuu vaivaavan.
 
6+2

Mullakin esikoinen oli loppukuun vauva ja meni vielä 2vko yliajalle ja syntyi seuraavan kuun puolella, niin olihan se hassua aikaa, kun ryhmässä muut oli jo synnyttäneet ja ite edelleen tukevasti raskaana. 😄 Kehitys- ja neuvolakeskustelujakin mielenkiintoista seurata, kun osa syntynyt ennen aikojaan helmikuussa ja oma sitten melkein 2kk myöhemmin. 😄
 
4+6. Täälläkin esikoisen laskettu aika oli alkukuusta, mutta syntyikin edellisen kuun lopulla. Hassua nyt tosiaan olla viimeisten joukossa. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
Takaisin
Top