Kuinka pitkällä raskautesi on tänään?

5+4 (tai 5+6) 😊 Näin loppukuisena tuntuu, että suurin osa on jo tosi isoilla viikoilla omiin verrattuna 😄
 
5+4 :Heartred

Musta tuntuu kans absurdilta että toisilla paukkuu kohta jo kympit ja itse on näin alussa. Ehkä jossain vaiheessa tuntuu että ollaan kaikki tammikuisen "samassa tahdissa" mut just nyt erot tuntuu toosi isoilta!
 
5+4 :Heartred

Musta tuntuu kans absurdilta että toisilla paukkuu kohta jo kympit ja itse on näin alussa. Ehkä jossain vaiheessa tuntuu että ollaan kaikki tammikuisen "samassa tahdissa" mut just nyt erot tuntuu toosi isoilta!

Valitettavasti se ero tuntuu vielä isommalta siinä vaiheessa, kun kuun ensimmäiset alkavat käydä jo nt-ultrassa ja omaan ultraan on siinä vaiheessa loppukuisena melkein se 4 viikkoa vielä aikaa. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Sama rakenneultran kohdalla. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Valitettavasti se ero tuntuu vielä isommalta siinä vaiheessa, kun kuun ensimmäiset alkavat käydä jo nt-ultrassa ja omaan ultraan on siinä vaiheessa loppukuisena melkein se 4 viikkoa vielä aikaa. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Sama rakenneultran kohdalla. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Totta! Ja sit loppuraskaudesta mietitään et oispa mullakin synnytys jo lähellä, ei jaksa enää... 😄
 
5+4 :Heartred

Musta tuntuu kans absurdilta että toisilla paukkuu kohta jo kympit ja itse on näin alussa. Ehkä jossain vaiheessa tuntuu että ollaan kaikki tammikuisen "samassa tahdissa" mut just nyt erot tuntuu toosi isoilta!

Mulla esikoisesta laskettu oli lopulta kuun eka päivä ja se oli kyl ihanaa. Sai energiaa siitä, kun jotkut laittoi parhaimmillaa 4vk pienempiä poksahduksia ja ite mietti aina, et wow oonpa mä jo pitkällä. 😁😇 Sisko taas valitteli päinvastaista, kun laskettu oli kuun lopussa. Nyt laskettu 18.1. (ovulaatiosta, tai 19.1. vu mukaan). Eli tänään 7+1. Ei ihan viimeisiä, mut loppupäässä. 😅 Iloitsen aina kun joku ilmestyy odottajien listaan mun alapuolelle 😅😇 Ja elättelen toiveita, et tälläkin kertaa vauva kasvais ekoilla viikoilla extravauhtia, viimeks laskettu siirtyi lopulta yhteensä 6-8pv aikasemmaks siitä, mitä olin ovulaatiosta laskenu ja ekassa varhaisultrassa mitattu. 😁 Oli ihanaa saada 1 viikko ilmaiseksi lisää, kun normaalisti viikot matelee.
 
Takaisin
Top