Kuinka pitkällä raskautesi on tänään?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Paljonko sinulla on raskausviikkoja tänään? Tänne voi tulla päivittämään raskausviikkoja vaikka joka päivä. :)
 
Mulla tänään 5+4 ja yhdyn tuohon ajan mateluun! Aika on madellut yrityksestä alkaen. Ensin odottaa milloin ovulaatio, sitten odottaa tärppäsikö. Ja nytkin yksi päivä kerrallaan odottelee, että tulisi edes jotain oireita.
 
Mulla tänään 5+4 ja yhdyn tuohon ajan mateluun! Aika on madellut yrityksestä alkaen. Ensin odottaa milloin ovulaatio, sitten odottaa tärppäsikö. Ja nytkin yksi päivä kerrallaan odottelee, että tulisi edes jotain oireita.

Just näin! Päästiin sentään seuraavalle viikolle, tänään 6+0 :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: On tää kyllä kerrassaan yhtä odotusta.
 
Täällä 4+3.
Oon välillä ihan sekasin näistä päivämerkinnöistä. Tuntuu, että olen "jäljessä", joka johtuu varmaan siitä että koska kypsyttelin munasolua Letrozolilla, niin se aikaisti ovulaatiota useilla päivillä ja siks kierto oli normia lyhyempi ja nyt mun pää on jotenkin ihan solmussa.
Olis helpompi laskeskella vaikka ovulaatiosta näitä päiviä, niin olisi paremmin verrattavissa muihin.
 
4+6. Aika menee etanan tavoin. Unohtui jo miten malttamaton sitä on alkuraskaudessa kun ei näy ja ei tunnu vielä mitään.
Esikoisesta sain kotidopplerilla kuulumaan sykkeet H9, sitä kohti:smiling face with heart-eyes:
 
Moikka. Plussasin ihan hetki sitten enkä oikein tiedä missä kohtaa nyt mennään.. Mutta eiköhän se pian selviä
 
Takaisin
Top