Kuinka pitkä olet?

Pituutesi?

• 150cm tai vähemmän

Äänet: 1 2.8%
  • 150-160cm

Äänet: 8 22.2%
  • 160-170cm

Äänet: 17 47.2%
  • 170-180cm

Äänet: 9 25.0%
  • 180cm tai enemmän

Äänet: 1 2.8%

• Kaikki äänestäjät
    36
168cm. Ihan tyytyväinen yleensä olen ollut tähän pituuteen. Entinen avomieheni oli kuitenkin 163cm pitkä, niin se välillä kyllä hiukan häiritsi, oli hieman hujoppifiilis...

155cm. Teininä ehkä vähän ärsytti, mut nykyään tykkään ja oon sujut ’pituuteni’ kanssa. :) Vaikeuksia vaan tuottaa kun ei yllä kaikkialle mihin pitäis ja välillä meinaa kauppakassit raahautua pitkin maata. :wacky:

Mä oon hurjat 159.5cm täyteen mittaan venytettynä:D muuten ihan tyytyväinen mun pituuteen mutta kaupassa käydessä vois olla vähän pidempi kun ei yllä ylähyllyille varsinkaan jos haluamani tuote ei oo heti siinä hollilla o.O

muuten ihan tyytyväinen mun pituuteen mutta kaupassa käydessä vois olla vähän pidempi kun ei yllä ylähyllyille varsinkaan jos haluamani tuote ei oo heti siinä hollilla o.O

Tämä! Mulle on monesti tuntemattomat tulleet antamaan haluamani tuotteen kun näkevät miten epätoivosesti pompin ja kurotan jotakin tuotetta. :grin

Hiukan yli 150cm ja lyhyen ihmisen harmit tulleet tutuiksi. Kaikissa housuissa on puntteja liikaa. Kaupoissa käytän jakkaroita ylettääkseni. Eniten harmittaa ehkä siinä kohdin kun roikkuu pakastealtaan reunalla eikä saa ensin ponnistettua maasta vauhtia ylettääkseen pohjalla lojuvaan hernepussiin. Sitten kun saa heijattua itsensä sinne pohjalle, huomaa olevansa päällään pakastealtaassa ja pitää vielä keksiä miten sieltä pääsee sivistyneesti pois. Täytyy myöntää että harkitsen aika tarkkaan, haluanko todella niitä herneitä.
Kerran oltiin yhtä lyhyen tyttären kanssa kaupassa, siellä oli pakastealtaan yläpuolella seinässä pakastekaapit. Arvottiin, että kumpi meistä on ketterämpi kiipeämään altaan reunalle, että saadaan kaapista pinaattikeitto. Tytär kiipesi, ei pudonnut.

Muuten olen ihan tyytyväinen pituuteeni. En ole koskaan lyönyt päätä kattoon ja mahdun pieneen tilaan.

Mä oon hurjat 159.5cm täyteen mittaan venytettynä:D muuten ihan tyytyväinen mun pituuteen mutta kaupassa käydessä vois olla vähän pidempi kun ei yllä ylähyllyille varsinkaan jos haluamani tuote ei oo heti siinä hollilla o.O

Tämä mullakin! Useaan otteeseen hakenut jakkaraa ja tuossa yhtenä päivänä haalin pakastealtaan yläpuolisesta kaapista kalapaketin kiipeämällä pakastealtaan reunalle. Varmaan vähäisemmän kysynnän vuoksi tuntuu kaikki gluteeniton olevan ylähyllyillä ja miehelläni kun on keliakia niin saa makarooniakin kurotella.

N.175cm ja ihan tyytyväinen pituuteeni.

Halusin itseäni pidemmän miehen, joten sai hetken aikaa odotella sopivaa isäntää. Isäntä onneks sen verran pitempi että voin pitää jopa korkkareita juhlissa :wink

N.175cm ja ihan tyytyväinen pituuteeni.

Halusin itseäni pidemmän miehen, joten sai hetken aikaa odotella sopivaa isäntää. Isäntä onneks sen verran pitempi että voin pitää jopa korkkareita juhlissa :wink

Mun mies on pari senttiä lyhyempi, mutta häntä ei haittaa jos käytän korkkareita, päinvastoin. Ollaan vain aika hullunkurisen näköinen seurue, kun liikutaan hänen lyhyen perheensä kanssa kaupungilla ja mulla on ne korkkarit jalassa. Hänen vanhempansa ovat n. 150 cm sulka päässä, veljensä ehkä 165 cm. Näytän ihan joltain majakalta. :grin

Takaisin