Kuinka pitkä olet?

Pituutesi?

• 150cm tai vähemmän

Äänet: 1 2.8%
  • 150-160cm

Äänet: 8 22.2%
  • 160-170cm

Äänet: 17 47.2%
  • 170-180cm

Äänet: 9 25.0%
  • 180cm tai enemmän

Äänet: 1 2.8%

• Kaikki äänestäjät
    36

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Mikä on pituutesi? Oletko siihen tyytyväinen?

Itse olen lyhyt, 150cm ja olen tottunut siihen. Ei yleensä harmita oma lyhyys. Eikä sille mitään mahdakaan. Tosin joskus taskuraketti yms. nimitykset ärsyttää.

181 cm ja osittain tyytyväinen, osittain en, mutta eniten olen tyytyväinen.

Negatiivista on se, että suurin osa naisten vaatteista on tehty niin paljon lyhyemmille mitoille, ettei vaate istu ollenkaan ja polvipituinen hame on minun päälläni mini. Dressmannista saa farkkuja, joten hätä ei ole tämännäköinen. Lentokoneissa ja busseissa polvet eivät mahdu penkin väliin muuten kuin kikkailemalla. Parisuhteissa miehet eivät yleensä halua seurustella itseään pidemmän naisen kanssa, minulle miehen pituus on lähes yhdentekevä, tosin ehkä en olisi hintelää 150-senttistä miestä ihan ensiksi etsimässä.

Positiivista on se, että eipähän ole työelämässä kukaan ikinä tytötellyt minua. Tutkitusti pituus antaa auktoriteettia, niin outoa kuin se onkin. Pitkällä on myös usein enemmän voimaa kuin lyhyellä, ihan vain vipuvarren takia, joten eipä ole tarvinnut hirveästi fyysisissä hommissakaan apuja pyydellä. Harvemmin tarvitsee kiivetä jakkaroille, kun yltää ylähyllyillekin varpaillaan seisten.

151..välillä ihan jees mutta kun pitäis yltää jonnekin ylähyllyille niin ärsyttää ottaa joku tuoli tai pyytää joku pidempi avuksi. Mut kuulemma oon hyvin kainaloon sopiva, ihana tuo mies :D mut nykyisin ihan sinut olen tämän pituuden kanssa. Teininä otti pannuun kun aina oli se lyhin.:p

164 cm. Lapsena harmitti kun olin luokan pienin. Nykyisin ihan sopiva pituus. Mitä nyt pitää ottaa välillä mies tai tuoli avuksi.

165,5 cm (kyllä, puolikkaat sentit ovat tärkeitä tällaisille keskimittaisille tai hieman sen alle oleville :grin). Ihan ok pituus. Joskus toivoin olevani pidempi, mutta nykyisin olen ihan tyytyväinen.

164cm, nuorempana toivoin lisää pituutta, mutta hyvin on tälläkin pärjännyt.

157 cm olen ja aina ollut tyytyväinen omaan pituuteen. Tosin ala-asteella luokan pojat oli sitä mieltä, että oon vähän lyhyt. Yhdessä sitten päätettiin, että osa ottaa kiinni jaloista ja osa käsistä, niin saadaan venytettyä mulle hiukan lisää pituutta. Ihme kyllä ei toiminut ja pätkäksi jäin :rolleyes:

175cm. Yleensä olen ollut aina pisin, sitten tuli kuvioihin mies 190cm. Hauskahan se on kun hänen vieressä tuntuu olo pieneltä. Musta ihan hyvä pituus nyt kun on tottunut. Vaatteita hankala löytää tosin. Ostimpa kerran Thaimaasta mekon sitä kokeilematta. Suomessa sitten tuli todetuksi että paita se on:grin

159 ja harmittaa tää lyhyys.. Ikinä yletä mihkään ilman jakkaraa, vaatteet aina liian pitkiä, joitain autoja vaikea ajaa, kun lyhyenä ei yllä polkimille kun säädöt ei piisaa.. Et joku 10cm lisäpituutta olis kiva. Onneks oon löytänyt itselleni pitkän (199cm) miehen, niin kotona ei tarvi aina kiipeillä.

Takaisin